Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Swissvax min gode mann :) Gjør underverk! Har akkurat (før jul) shinet E30-skinnet jeg kjøpte i England.. Ble omtrent som nytt :) Vidunderstoff!

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Swissvax? link?:)

Stian brukte jo dynamix og det fungerte jo veldig bra :) pluss at svein tore brukte det på golf interiøret og han ble jo fornøyd :D

Men får komme å se på resultatet ditt før jeg bestiller :)

Har du noen før og etterbilder?:)

Skrevet

http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... -kit-forte

Der er rens, skinnmelk og fett (for påføring på steder der det er ekstra slitasje, som sidestøtter osv)

Farge

http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... ler-150-ml

Ligger vel noen bilder i tråden min, link under i signatur.:) Nå var ikke interiøret mitt det værste utgangspunktet, men fytti så mye dritt jeg fikk ut med rensen! Vasket fråttehåndkleet etter fremstolene. Var riiimelig skittent, selv om skinnet så rent og pent ut..:)

Skrevet

Hvor lenge varer en slik flaske med farge da?:) skal jo ta hele interiøret, stoler, dør trekk, ratt (om d går:p)

Viktig med en god vask:) fører stolen er mest slitt iallefall, ser det godt på bildet.

Også skulle jeg hatt nye m-tech merker, hvor er det billigst og best ?:)

Skrevet

Leeeeenge.. Det er drøyt i bruk. Jeg brukte nok over evne.. Men det minket ikke mye fra flaska.. Kanskje max 1/4 er forsvunnet tenker jeg.. Da var jeg som sagt ikke grådig i bruken.. Har ikke tatt dørtrekk jeg da, men ja, med tanke på størrelsen på flatene, så holder nok en slik flaske til to runder tenker jeg :)

Mm.. Vasket de med godt varmt vann først.. Så sto de et døgn og tørket.. Så vaska jeg de med lighterbensin for å få vekk fett/smuss, for så å jobb godt med rensemiddelet og børsta :)

Tipper ebay har slikt :) Skal bestille meg jeg også, da det står recaro-merker på mine. Om jeg finne kan jeg si fra og bestille to sett om du vil :)

Skrevet

Har funnet jeg :) Men orker ikke bestille før i mars for min del.. Gammlingene er lei av å springe ut og inn på posten når jeg er på sjøen for å hente pakker :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...