///M_stian Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 fornøyd nå da helland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 faen meg typer dere to ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Rå farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Snakk om rå familieslede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Det er en indivdualfarge, rubinschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Det er en indivdualfarge, rubinschwartz Synes den var veldig like carbonsvart - kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 nei, den er nok ikke lik carbonsvart, har en del rød/lilla nyanse i seg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 S23 er koden og den ligner absolutt ikke carbonsvart som e kjedlig i forhold til rubinsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Bilen ble utrolig tøff skal ikke selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Alt er tilsalgs til riktig pris, men har ikke noen spesielle planer om å selge den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 da er eksos bestilt, så håper å få montert det før sommeren kommer for fullt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Eksosen ligger fortsatt og venter på å bli montert Et bilde på tur til E30meet Men fant ut at jeg hadde gåene støtdempere foran i her om dagen, så bestilte meg coilovers fra GS.. Opp på bukken: Coiloversettet Klar til start... Ble ikke flere bilder av dette, siden jeg fant ut at topplagrene var gåen, så kom nye klokka 3, men er på EM skift. Såååå skal montere de etter jobb tenker jeg kommer vel en bildeupdate i løpet av morgendagen. Er litt spent på om jeg får plass til 10" felgene foran når jeg skal senke mer... Men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 ble litt prakke med dette, måtte montere 25mm spacer foran, og skulle også fått på 245/30 foran.. for jeg får ikke senket den nok uten at det subber i innerskjerm.. skulle fått senka litt mer foran og bak... bytta også bakpotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå