ma.gnus Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hei! Fikk for ikke lenge siden en melding fra dashbordet som sto "Check control" etterfulgt av Betriebsanleit, tror jeg det var. Stoppet bilen i et minutt, startet den, og da var den borte frem til dagen etter. Nå kommer den på konstant Har noen peiling på hva det kan bety? Forrige gang den lyste var da bensinpumpen røk, litt urolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ma.gnus Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 ingen som vet? Har nå fått opp flere meldinger. Den veksler mellom den første, og samtidig feil om bremselys, sensor oelstand osv. Skjønner fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Check control" etterfulgt av Betriebsanleit. Betriebsanleit=instruksjonsbok. Jeg hadde tilsvarende feil der jeg fikk opp følgende melding:check kontroll-Bremslichtelectrisch". Mitt problem forsvant etter jeg tok av polene til batteriet og satte de på igjen på ny. Men bilen min hadde stått lenge og måte på en måte gå seg til i det elektriske. men det at du får opp flere meldinger,tyder jo på en elektrisk feil et sted,ihvertfall hvis ting er iorden på de tingene du får opplyst om er feil. Men prøv å kople av batteriet en liten stund.Kanskje det vil hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ma.gnus Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Takk for svar, skal prøve snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå