Gå til innhold

SOLGTTTTTTTT

Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Blir den ikke solgt (eller vist seriøs interesse for) denne helga, begynner jeg å koble anlegg og den blir beholdt :) Kan byttes i touring med minst 2,5 liters motor, med skilt og manuelt gir. E30, E34, E39 osv. Gjerne billigere bil med mellomlegg. Ikke mellomlegg fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å koble anlegg i denne daa, hold denne skjønnheten original, vær så snill!

Ligger nok av andre litt mindre pene e30'er ute man kan strekke kabler og kaste en enorm sub inni.

Skulle gjerne handlet, men har bil jeg er svært fornøyd med at this moment. Legg den på finn.no for 40 000,- blir garantert hentet aløp av helgen.

Freebump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plutselig stereoanlegget som avgjør om du kan ha E30 nå eller? :P Sist jeg snakket med deg var det komforten som gjorde at du måtte ha E34... Haaaau!

Det er også en god grunn, 316. Savner både komforten fra E34 som jeg er vant med, og plassen til å bygge anlegg (og en bil jeg tør å kappe og koble litt i). Så en E34 eller E39 touring hadde nok vært det beste for meg. Selvom det gjør vondt å måtte selge e30'n for å få kjøpt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...