Julian Sommer Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 NY PRIS HVIS DEN BLIR HENTET SENEST LØRDAG 16/3. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... md=results Photoshop med coilovers og felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Flott eksemplar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Prøver å få kontakt på tlf. men ingen svar!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Takk, speedtouch! Har ingen tapte anrop Marius, men send gjerne en sms på forhånd da jeg jobber til svært ubestemte tider:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Neineinei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Neineinei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Blir den ikke solgt (eller vist seriøs interesse for) denne helga, begynner jeg å koble anlegg og den blir beholdt Kan byttes i touring med minst 2,5 liters motor, med skilt og manuelt gir. E30, E34, E39 osv. Gjerne billigere bil med mellomlegg. Ikke mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Ikke begynn å koble anlegg i denne daa, hold denne skjønnheten original, vær så snill! Ligger nok av andre litt mindre pene e30'er ute man kan strekke kabler og kaste en enorm sub inni. Skulle gjerne handlet, men har bil jeg er svært fornøyd med at this moment. Legg den på finn.no for 40 000,- blir garantert hentet aløp av helgen. Freebump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Tro meg, hadde jeg hatt samvittighet til å kappe og koble i denne så hadde den aldri ligget ute for salg.. Så enten så blir det solgt til fordel for touring med litt større motor, ellers blir det er diskret med bra stereoanlegg i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Er det plutselig stereoanlegget som avgjør om du kan ha E30 nå eller? Sist jeg snakket med deg var det komforten som gjorde at du måtte ha E34... Haaaau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Er det plutselig stereoanlegget som avgjør om du kan ha E30 nå eller? Sist jeg snakket med deg var det komforten som gjorde at du måtte ha E34... Haaaau! Det er også en god grunn, 316. Savner både komforten fra E34 som jeg er vant med, og plassen til å bygge anlegg (og en bil jeg tør å kappe og koble litt i). Så en E34 eller E39 touring hadde nok vært det beste for meg. Selvom det gjør vondt å måtte selge e30'n for å få kjøpt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Nye og bedre bilder tatt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Ny pris, kan byttes i E34 525i touring, må være manuell. Gjerne billigere bil med mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Opp, ny midlertidig pris! Har funnet en E34 jeg kunne tenkt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freninj Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Til salgs enda? Tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå