e30_joakim Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei ! Har et lite spørsmål om noen kanskje har vært borti dette Ved gasspådrag mellom 2-3 , idet jeg slipper og gasser for å gire , så virker det som hele bakstillinga beverger seg fram og tilbake , ingen lyder , ingen klonking .... noen som har vært borti dette ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Det er dessverre ikke et ukjent problem, har tom et eget navn; subframe disaster. Søk så finner du masse nedslående informasjon, hvis det er det du har dratt på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Det er dessverre ikke et ukjent problem, har tom et eget navn; subframe disaster. Søk så finner du masse nedslående informasjon, hvis det er det du har dratt på deg.. Er det et stort problem ?? har du link eller noe på det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 search.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 har lest litteran om dette nå , skal sjekke under for har ikke tittet etter noe feil , bare merket det når jeg har kjørt ... noe annet det kan være og noen foringer jeg bør se etter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvis det fatkisk er sånn at noe beveger seg så mye kan det være ca alle de større foringene. Sikkert greit å få den på bukker og være etpar stk når du skal inspisere. Så kan en bryte og en se etter feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 håper det er foringene og ikke karroseriet .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå