316gefaren Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei alle BMW fans da er det vel på høytid å lage en liten tråd om den fattige E36'n min innspill om hva som kan gjøres bedre mottas med takk! litt info her da, bilen er en 1995 E36 sedan/lim med en M43B18 altså en 318I import fra tyskland, helt greit utstyrs nivå og fargen er Schwarz II. tak luke er det også og bilen er rustfri, aldri sveist rust på heller her er et par bilder! kan tilføye at nå må front og spoiler byttes, men ny front er på vei(sammenstøt med 2 kaniner) og jeg skal bytte til M-tech diffuser bak den ligger allerede i garasjen kommer med liten update når det blir bytta! Da er det kommet ny bil på tunet etter et lite uhell med sedanen så da kom det en 318I touring med komplett M-tech fra fabrikk, interiør,understell og ekstriør! induvidual bil i Orinoco metallic fra 8 serie! svart taktrekk osv... bilder kommer fortløpende bilde fra da jeg henta den litt endringer på neste bilde fra sommern 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ser ut som en flott bil sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Fin bil, Ja blider er alltid topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 skal ordne med flere bilder så snart nye deler er på, di er på vei i posten så holder på å polere litt deler i motorrommet akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 noen bilder da før og etter bilder(front bytte) før etter! et bilde fra i fjor høst(før coilovers ble montert om jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Fin den:)minner enormt om min gamle e36. keep it simple! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 takktakk noen som har noe formening om dekk profil? er 17" 8 og 9" kjører nå 225/45 roundbaut men tenkte på å eventuelt "stance" bilen til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 da skal denne godkjennes med litt av vert så da lurer jeg på om noen her har greie på om det er vekt forskjell på M43 og M42/M44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Denne er nå godkjent senket er også kommet lakk på front! skal bytte hjullager og montere diff brems i nærmeste framtid så er det noen som ønsker "DIY" på dette? med bilder og instruksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 svarte 318'n er nå kræsja så kan selges som prosjekt/delebil, touringen selges også! men har nå kjøpt E34 så hva mener folket 540 front eller M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå