BMWboy93 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei hei! Legger ut noen bilder av biln min. Planer for biln. Soting M3 kanal lister Nytt interiør. Har litt lyst til å gjøre den litt mere stance men kom med kommentarer til hva jeg kan gjøre Håper dere liker det dere ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 M3 Lykter og splitters hadde nok gjort susen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hehe har m3 lykter. Men ble litt lei av de så jeg bytte til de gammle har også hatt splittere men da blei den for lav her i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Liker denne bilen her Litt senk og hjul med lavt innpress hadde jo vært tøft. Evt. gå for M3 felger og 60/40 senk, det ser veldig bra ut. Litt inspirasjon kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hehe gammel biln? jo kunne ha tenkt meg throwing star m5 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Jeppsi Blir ombygd til M3 nå den, hehe. Ja det er flotte felger, tror det kunne blitt veldig pent Ligger ett sett tilsalgs her, thewiz som selger. Link viewtopic.php?f=18&t=248748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Dæven! Du sku ha kjøpt den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå