bergan01 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har som tittel sier fått en klunkelyd fra høyre side bak, Om jeg svinger krapt til v side kommer den, og kommer da igjen når jeg svinger til høyre. Kommer også en lignende lyd om jeg møter en litt tøff fartsdump. Noen vanlige feil jeg bør sjekke først? Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Putter fingeren min på gåent topplager, hadde en klunke lyd forran på min e34 Bytta den og alt ble fint igjen. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Tja... traversforingene er rimelig vanlig på disse bilene også Burde sjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Mistenkte topplager, men ville dette lagd klunkelyden fra svingingen? Kan denne lyden komme fra f.eks stort slark i hjullager? Lyden over dumper høres ut som det kommer fra topplager, men klunkelyden når jeg svinger er jeg ikke helt sikker på bortsett fra at det kommer fra høyre side. Takk for svar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå