Spankus Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 lurer på om det er mulig og bygge om fra 4:3 skjermen med navigasjon og cd veksler. Kunne heller tenkt meg en 2 din eller 1 din md skjerm som kommer ut vil ha nyere spiller og bedre lyd Noen som har tips/triks? bilen er 98 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Har heller villet gjort følgende: - Bytte til original 16:9 skjerm. - Mk3 eller mk4 navicomputer. - Audivox Mediabridge iPod/usb/aux interface. - Blaupunkt tha 475 pnp forsterker. - Bytte høytalerne. Dyre deler, men der er det enkleste å gjøre. Å bygge om til 2din er veldig vanskelig på e38. Vanskeligere enn på e39 og e46. Å bygge om til 1din er litt enklere men krever fortsatt mye ombygging og trekking av kabler. Begge alternativene mister du OBC på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Har heller villet gjort følgende:- Bytte til original 16:9 skjerm. - Mk3 eller mk4 navicomputer. - Audivox Mediabridge iPod/usb/aux interface. - Blaupunkt tha 475 pnp forsterker. - Bytte høytalerne. Dyre deler, men der er det enkleste å gjøre. Å bygge om til 2din er veldig vanskelig på e38. Vanskeligere enn på e39 og e46. Å bygge om til 1din er litt enklere men krever fortsatt mye ombygging og trekking av kabler. Begge alternativene mister du OBC på. åå farken, det var såpass ja.. Det var noe drit Kanskje greit og ha den orginale da, også hellan bruke omformer fra høytaler signal til RCA. For og få inn sub og forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 jeg har byttet til stor skjerm, mk4 navi leser, bm54 radiomodul som jeg har fått rca utgang på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 monterer du blaupunkt pnp så har den lavutgang til sub, samt at den lager remote mener jeg. kompis monterte en slik i sin e39. med polk høytalere og en basskasse med kenwood element.. spillte sykt bra -og pent. var umulig å få det til å vrenge omtrent. har lyst å gjøre dette selv til sommeren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 kan man bruke blaupunkt når man har skjerm og radiomodul da? ALT går jo igjennom den modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 blaupunkten går vell etter radiomodulen mener jeg?! litt usikker på hvordan det fungerer i forholdt til original forsterker. er ikke alle bilene som har dette. men mulig blaupunkt har forskjellige kabelsett? kanskje du vet det, AV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 ikke godt å si. trodde pnp til e38 gjaldt dem som har ingen skjerm, men bare en forsterker baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Har pnp forsterker koblet til radiomodulen min jeg. Har 2 faktisk. En tha475 og en tha555 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 dyrt for en slik stor skjerm da? Må man legge opp nye høytallerkabler ved bruk av den pnp forsterkern? har tenkt og skifte ut alle høytallere med focal eller polk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Søk litt rundt på finn.no og ebay, så finner du sikkert en 16:9 skjerm til 2000 - 4000kr. PnP forsterkeren er enkel å montere. Du trenger en adapterkabel og forlengerkabel i tillegg som er beregnet på Blaupunkt forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 ser blaupunkt har en monoblock forsterker pnp, kan jeg bare koble på denne og bruke den til subben? Også ha hakket mindre forsterker på høytallerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hvis du kjøper en tha 475 pnp og bruker den på høytalerne, så kan du koble til en hvilken som helst monoblokk ut fra den igjen. Også Blaupunkt sin tha 1250. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå