sh0xx Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 hei siden det er så veldig lite med e46 coupe på finn så tenkte jeg kanskje at folk har vinter lagra de gode bilene sine til våren for å så selle de. så da legger jeg ut her Jeg ønsker altså å kjøpe HELST en 325ci med manuell gir, ikke gått jorda rundt stort pluss hvis det er svart skinn sportstoler, multiratt, Harmann Kardon anlegg, varme i seter osv... og så klart mtech 2 utvendig innvendig og understell ^^ kom gjerne med bilder eller topic links for andre også men må være en 6er under panseret tusen takk på forhånd! Hilsen Robin
Thundercoil Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 FYI - Jorda rundt, er 40 075,017 km ved ekvator
FBreks Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Har du sett på den clubsporten på salgssiden her da? Den er no fin;)
kortsluttning Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Du kan se på den i signaturen min, mulig til salgs for 150. Den er nettopp eu godkjent. Negativt er høy km, men det merker jeg ikke noe til. Kjørekomfort som ny bil:)
sh0xx Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 så fin ut men vil helst ha annen farge, har mere sansen for rød eller svart er litt kresen ^^
Embret Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Jeg har denne tilsalgs.. Får skilt på 7serien min snart, og trenger ikke 4 biler med skilt så selger den jeg har lån på.. Nylig eu-godkjent og byttet mye slitedeler. Nokså lav kmstand også... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39698266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå