Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Sideskjørt montering : her er bilder undervegs, var litt svett når jeg skulle begynne borre men gikk bra. Bomma litt på ene hullet men, litt justering så ordna det seg Prøvemontert og kjørt på lakkering! Gleder meg til å få igjen disse og få hivd dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 kan du være så snill å mmontere inn igjen glassene forran lysene dine? ser forferdelig ut. husk brunning i hullene til skjørtene, ellers er det ikke lenge du har kanaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 kjøpte du skjørter i fra gs? hva måtte du gi for alt komplett? mangler masse klips på de jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 kan du være så snill å mmontere inn igjen glassene forran lysene dine? ser forferdelig ut.husk brunning i hullene til skjørtene, ellers er det ikke lenge du har kanaler Ja kunne tenkt meg gjort det selv, men da blir ikke angel eysene like klare og pene som de bør vær. Da blir de litt mere "blurry". Kommer bildere senere idag fra igår kveld. Med us blink og AE. Brunning? Rust stoff eller noe du tenkte på? kjøpte du skjørter i fra gs? hva måtte du gi for alt komplett? mangler masse klips på de jeg har Ja kjøpte nye skjørter fra gs, trur jeg ga rundt 4000kr for alt jeg trengte Trudde det kom til å koste mye mer men blei ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 sorru, grunning skulle det stå kjøpe nye innerglass da har kjøpt nye inner og ytterglass på min, og det ble bra, samt sotet ytterglassene.. mine innerglass var gule, så da var det bare å kjøpe nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 kan du være så snill å mmontere inn igjen glassene forran lysene dine? ser forferdelig ut.husk brunning i hullene til skjørtene, ellers er det ikke lenge du har kanaler Ja kunne tenkt meg gjort det selv, men da blir ikke angel eysene like klare og pene som de bør vær. Da blir de litt mere "blurry". du monterer jo AE ringene forran inner glassene, da blir de jo ikke no blurry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 ifølge instruksen fra umnitza ringene mine, så skal dem stå bak innerglassene. skal finne bilde av mine, med og uten lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Ja, har no klin som jeg skal smøre på Skal sørge for att det blir klintett så det ikke kommer vann ned i sideskjørta. Se der ja, spørs om jeg må kjøpe nye innerglass da.. Mine blei ikke mye fine med innerglass på. Men nå er jeg lei av å åpne lykter så blir nok senere Håper på å få igjen sideskjørt torsdag-fredag så jeg får klint de på. Coilovers og sommerhjul som står for tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 kjøpte mine innerglass på koed, la bare inn delenr på dem. ble sinnsyk forandring med nye inner og ytterglass. i hele operasjonen glemte eg å ta bilder av gamle VS nye glass montert må få justert mine coils ned og montert 202 mine snart, så hjulstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 kjøpte mine innerglass på koed, la bare inn delenr på dem.ble sinnsyk forandring med nye inner og ytterglass. i hele operasjonen glemte eg å ta bilder av gamle VS nye glass montert må få justert mine coils ned og montert 202 mine snart, så hjulstilling Åja, må nok gjøre det jeg også. Så omtrent ikke ringa igjennom mine, derfor de blei tatt ut Blir lav og fin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 haha, hørtes ut som mine innerglass skal ned på laveste godkjente høyde hvertfall så det blir godkjent i vognkortet, hva som skjer etterpå vil tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 haha, hørtes ut som mine innerglass skal ned på laveste godkjente høyde hvertfall så det blir godkjent i vognkortet, hva som skjer etterpå vil tiden vise Skal få mine inn i vognkort å Skulle fått felgene inn også men har ikke tuv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Noen bilder, gleder meg til å få på sommerfelger og coilovers nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 trenger egentlig ikke tuv på felgene. dem er litt vanskelige på felgene når man skal godkjenne med coilovers og. så eg ville godkjent felgene først, og så coiloversene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå