740AV Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fint Vurderer nesten samme dekkoppsettet som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Fint Vurderer nesten samme dekkoppsettet som du har. Ikke dumt det ! Skulle egentlig på cars & cofee idag men er så fyllesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 bilder av montering og undervegs ferdig: skifta emblem gammel nytt! Hadde jeg enda fått tak i samme felger som jeg har og fått på 10" felg framme. Så jeg får slept den helt ned med coilovers Leppa er på tur, men ligger i tollen akkurat nå såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Har du glemt og sette på facelift lister mellom skjørt og dører? Ser ut som det er de gamle listene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Har du glemt og sette på facelift lister mellom skjørt og dører? Ser ut som det er de gamle listene der. ja Klinte også på nytt luftfilter nå Har bestilt veivhusventilasjonsfilter. Må vell få tak i noen ngk tennplugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Ja da er tårnlagere framme og bak på tur. Så da blir det coilovers montering fortest mulig Har også bestilt lamin x sote film te alle lyktene, type gunsmoked. Xenon kit til tåkelysa. Det blir bestilt facelift lister til dører osv idag. Blir også tatt service på bilen en av de nærmeste dagene. Også må jeg bytte høyre casterstag igjen etter bare 1200km?!? Må være no galt med kula på det staget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Xenon i tåkelys montering: Resultat: Led skiltlys: skikkelig håndvask: Litt div som skjer frammover, tårnlagre er på tur fra statene. Facelift lister til dører osv er på tur fra gsbildeler. Lamin x er bestilt til å legge på alt av lykter, men de var såklart tomme på lager så må vell vente ett par uker.. Sikkler litt på nye felger om dagen. Vet ikke om jeg får det til pga huskjøp om dagen men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Nye felger bestilt, Varrstoen es6 19" Blir godt få de på og få den ned på coilovers 11" breie bak og 9,5" framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Gromme felger det, blir sikkert rått på bilen Hvor bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Gromme felger det, blir sikkert rått på bilen Hvor bestilte du? Har trua på det ja Blei bestilt fra aspecwheels via ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 tennplugg skifte : skifta til 4 leders plugger, egentlig beregna på facelift. men gjenger,størrelse osv er likt bortsett fra lederene. FK coilovers! Alpina leppe, veit ikke om jeg får på denne når jeg skal sleppe den ned på 19" men jeg får se Og her er ett bilde av hva jeg er mekaniker på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 de plugga er jo beregna for dobbel vanos motorene da, så da er dem ikke riktige til din motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 de plugga er jo beregna for dobbel vanos motorene da, så da er dem ikke riktige til din motor Vet men kjente ikke noe forskjell, er jo samme varme verdi og alt Har hatt de ut engang etter jeg prøvde de og de så veldig fine ut Har du forresten skiftet veivhusventilasjon? har ligganes som jeg kunne ha skifta men har ikke peiling på hvor den er eller om det er noen framgangsmåte/tips triks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå