kinzo Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Kan jeg egentlig bare sette på radiatoren og fylle med varmtvann og frostveske og fyre den opp når jeg har ordna nytt batteri?
kinzo Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Nice da takker jeg for meg atter en gang
Kvasi Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 motoren har ikke tatt noe skade om det ikek er radiator på den, for da har den eventuelle isen bare har plass til å frosse og gått ut istedenfor å presse på blokk/topp Er ikke det litt avhengig av hvor "proppa" satte seg først? Jo, det er det.. Og en motor kan godt fryse i stykker uten radiator. Har feks en liggende utenfor garasjen min som frøys sund der den ligger.
Morty999 Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 motoren har ikke tatt noe skade om det ikek er radiator på den, for da har den eventuelle isen bare har plass til å frosse og gått ut istedenfor å presse på blokk/topp Er ikke det litt avhengig av hvor "proppa" satte seg først? Jo, det er det.. Og en motor kan godt fryse i stykker uten radiator. Har feks en liggende utenfor garasjen min som frøys sund der den ligger. det har jeg aldri hørt om fatisk, en løs motor har mange utveier den kan presse ut isen,
kinzo Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Satser på at det skal gå bra går over alt før oppstart, så om det er skummelt så får den stå i garasjen noen dager først
Kvasi Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 det har jeg aldri hørt om fatisk, en løs motor har mange utveier den kan presse ut isen, Har garantert skjedd andre ting du ikke har hørt om eller kan forklare også. Men vitenskap har en tendens til å være parallell med erfaring og opplevelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå