Gå til innhold

e30 tic's biler.


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Jepp, selv om jeg ringte på den 50min etter at annonsen ble lagt ut var jeg egentlig for seint ute (meget lojal og grei selger som ville gi 1 mann som ringte første mulighet til å kikke uansett bud fra andre...), og siden jeg bor 3 timer unna var det en "lang" prosess for å få til slag på den. Folk var jo ville, det haglet inn med bud på både sms og via tlf for å kjøpe usett.

 

Det morsomme er at den stod stort sett i garasje før også, en eldre herremann kjøpte den ny og kjørte den 30000km ifra 1984 til 2001 før den ble hentet av en Toyota forhandler som tok den i bytte på en ny Toyota Yaris, da stod den med fast rusta bremser osv :)

 

Nå skal det sies at den er laangt fra strøken lakk messig,den bærer preg av å ha både blitt kjørt og stått i ro. Men mtp rust er det nok den beste prefacen jeg har sett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg gjort noe som har irritert meg en stund.

Fikk igjen bilen ifra Eu kontroll, eneste feil var en opphengskule så vi satt på en sprell ny org lenkearm :cool: Billig med IX lenke armer gitt...

Sitte puten i Ix'en hadde det typiske slitasje hullet i trekket så idag hr jeg bygd om og tatt deler fra en passasjer stol som jeg fikk kjøpt her på forumet.

Trekket er gått ut av produksjon så man får ikke tak i nytt.

kihq9ql9auvx55ue2281.jpg

yr8smp10v7egfcd0wpjl.jpg

Hva kaller man slikt interiør?  sport stoff seter? eller bare stoffseter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...