Gå til innhold

Noen spørsmål ang. 320D Coupe '08 E92

Herant
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Hei.

Har handlet meg en ny bil for noen uker siden og har ikke hatt så veldig mye tid og studere den så veldig selv om jeg burde kansje det.

Men har allerede hatt 2 feilmeldinger som jeg har litt lyst å finne ut av, den ene var på bremse klosser framme da jeg var på vei til fjells. Alt gikk bra da jeg begynte å kjøre hjemme fra men etter fergje turen da jeg startet bilen kom opp en feil melding om at "idrive" eller hva det nå heter fikk ikke kontakt med sensor. Etter en dag uten bruk forsvant meldingen, men nå står det på "service" greine at klossene framme skal skiftes etter 4000km mens dagen før feilmeldingen kom sto det at dem skulle skiftes etter 8000km. En ting sikkert at jeg hadde ikke kjørt 4000km den dagen da :P

Den andre feilmeldingen kom opp her idag da jeg skulle kjøre for å handle, det gjalt høyre bremse lys. Da fikk jeg samboeren min til å holde inne bremsen mens jeg var ute og så, alt så jo til og ver i orden men feilmeldingen var fortsatt der.

Har noen andre hatt lignende problemer? Kan det ha noe med at det har vert kaldt så lenge uten at bilen ble brukt noen dager? (den står ute)

Så lurer jeg på en ting til, da jeg kjøpte bilen sa forige eiger at det var alarm på bilen men han har aldri brukt den eller fikk aldri det til. Da lurer jeg på om hvordan aktiverer jeg alarmen , hvis det er noe alarm der i det heletatt som jeg begynner å tvile på. I tilfelle det er ingen alarm må jeg ringe forsikring selskap og endre det siden jeg har trudd selv at det var det.

Forresten noen som vet hvordan jeg får GPS kartet over hele skjermen? Jeg har skjerm som består av to deler som det er på bildet.

h23dwenst195tn2le36h.jpg

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok, vet du forresten hva knappen under midtarmlene er for ? det ser ut som "høytaler" elr no opp forbi der mobilen skal ligge.

Plagsomt å ha instruksjonsbok på svensk, blir mangen spørsmål ut av det :)

Finner ikke det med splitscreen i options iallefall, any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...