TRF Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Har ett sett av hver liggende. e46 m3: Brukte men god stand. Komplett, kalippere, skiver, klosser Har også noen pagid rs29 klosser (brukte), disse kan følge med. Gi et ordentlig bud, så skal du se at du sannsynligvis får dem for det.
TRF Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Opp Noen som trenger bremser?? m3 = 2000,- Dette er BILLIG, skal bort og jo fortere jo bedre. E46 330d 325*25 mm fremskiver, "ubrukte" men noe flekker fra lagring. Ikke noe problem å bruke de, og vil være blanke og fine etter et par oppbremsinger. 500,- Skivene kan brukes på e36 også. Har forøvrig også "race" forstilling, e46 armer med "lager" istedetfor foring bak. Perfekt for å stramme opp forstillinga, kommer fra banebil. Alle delene er i GOD stand, den ene armen er "ny" (pga knekt ved møte med curb). 1500,- Muligens også noen NYE e46 m3 bærearmer foran, uoriginale. 2000,- for begge eller bud. edit: Har 1 sett originale e36 m3 "motorsport" felger. GODT brukte banehjul, så mye sår i de fleste. Men later til å være hele og bene. Står gamle regnværsdekk på dem. Bud
OLEZZ Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Er på utkikk etter oppgradering rund baut til E36. Vet du hva som passer her? Regner med man trenger andre spindler.
TRF Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Da burde dette fungere fint for deg, synd du ikke sa ifra litt tidligere (annen tråd), der jeg solgte frembrensene. Men, jeg har montert m3 spindler på denne, og ser til min overaskelse at eneste forskjell vedr bremser er ca 7mm i offset. Dette er godt mulig er en forskjell som ligger i skiva, og vil da passe. Hvis ikke er det jo kun en mindre modifikasjon for å få på m3 bremser. Ellers er jo det meste bolt on. Bakbremsene, usikker på hvordan det passer på e36, men burde la seg gjøre. Kjøp alt så får du en kanonpris (jeg vil ha det bort, prisene er allerede veldig gode, men om noen tar alt sammen kan vi gjøre en god deal).
TRF Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Nye bærearmer e46 m3 foran (kun prøvemontert), 1400,- om de kjøpes kjapt.
TRF Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 e46 330d bakbremser solgt, samt spindler foran.
TRF Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Opp trodde e46 m3 bremser skulle være av interesse for folk?
TRF Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Du ser bilde i første post. Brukte, men ok. Liten slitekant på skiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå