Elliott Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Ønsker bilder av bmw'er som har fargen Royalblau, helst e30'er Driver å lakkerer min e30, den er orginalt royalblau. Men syntes delene ser så lilla ut, så ble usikker på om helheten blir bra. Haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Google er din venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Det stemmer. Den skifter mellom lilla, blå og sort alt etter lys. Veldig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Google er din venn! ja men kommer jo opp biler som er grønn osv, så kan ikke stole på at det jeg ser på Royalblau Det stemmer. Den skifter mellom lilla, blå og sort alt etter lys. Veldig fin farge. Ekke nå fan av lilla skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Da har du nok valgt feil farge dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Da har du nok valgt feil farge dessverre.. Er orginalfargen, men får vell bare hive meg rundt å finne en annen farge, litt tungvindt med tanke på at jeg har lakkert motor-rom... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Da får jeg gå for "imperialblau" istede da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hva med Monacoblau? Nydelig dyp mørk blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hva med Monacoblau? Nydelig dyp mørk blåfarge Faen den var jo også fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hehe. Vet det, har det på min Den dype blåfargen kommer fint fram i lyset, mens i skumring og mørket er den omtrent svart. Har dessverre ingen ordentlige bilder som viser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hehe. Vet det, har det på min Den dype blåfargen kommer fint fram i lyset, mens i skumring og mørket er den omtrent svart. Har dessverre ingen ordentlige bilder som viser dette. får tenke på det ett par dager før jeg har den klar til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hva med Monacoblau? Nydelig dyp mørk blåfarge Vist man taster inn A35 som er lakk-koden på din bil, da står det at fargen heter "imperial blau/monaco blau". Å slår man inn A89 så får man en farge som heter bare "imperial blau". Sprøytet fargeprøve på begge farger, å er bare en urliten nøyansefjorskjell mellom dem. Å siden det finnes flere nøyanser av begge farger så går jeg ut ifra at man finner 2 som er helt lik Unyttig info igrunn, men er sånt jeg jobber med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 What? Royal blau er jo en fantastisk farge på E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 What? Royal blau er jo en fantastisk farge på E30.... Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 min E61 har monacoblau. Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå