Can39 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Her er BMW'en min E39, med en solid 2 liters rekker. Er det noen som har noe lignende prosjekt. +evt hvor man får tak i ordentlig Body kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Auch.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Med utvendig M-pakke, riktige felger og skapelig med senk kan dette bli tøff Noen planer frem til sommeren kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can39 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Med utvendig M-pakke, riktige felger og skapelig med senk kan dette bli tøff Noen planer frem til sommeren kommer? Ja har store planer Har noen 18" felger svarte med skam små dekk på bytte til doble m Potter samt få ett Breit Body kit. Coil over skal også på men ikke før snøen er borte. Føler det er litt sketchy med oransj, enten så hater du det eller så elsker du det. Men er litt gamle amerikaner lokket med oransj å svart kontrasten i min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 du har ingen gammel amerikaner... holder du til i oslo? har sett no sånt no trillende rundt her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Auch.... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can39 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 du har ingen gammel amerikaner... holder du til i oslo? har sett no sånt no trillende rundt her.... Ikke i Oslo, bor mellom hokksund å Vikersund. Jobber i Sandvika, kanskje rundt der du har sett meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Syns fargekomboen hadde vært stilig med nok senk og felger, men bodykit osv da mista jeg interessen fort jeg og Men det må ikke du bry deg om, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Fargen et veldig mye smak og behag, så et par av kommentarene du har fått er rett og slett bare unødvendig. Så lenge ting blir gjort riktig så kan hvilken som helst farge bli bra. Riktig felger, masse senk og noen små-details så kan dette bli bra! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Fargen et veldig mye smak og behag, så et par av kommentarene du har fått er rett og slett bare unødvendig. Så lenge ting blir gjort riktig så kan hvilken som helst farge bli bra. Riktig felger, masse senk og noen små-details så kan dette bli bra! Lykke til! Helt enig! Jeg detter ut når det gjelder bodykit hvis det er snakk om bredding osv. men et M5-kit og resten av det jeg og Kreastian nevner kunne virkelig "pulled it off" (les: blitt konge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Se her ja Velkommen til forumet! Tøff farge. Men hater at det er 2 av oss nå med samme design hehe Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can39 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Fargen et veldig mye smak og behag, så et par av kommentarene du har fått er rett og slett bare unødvendig. Så lenge ting blir gjort riktig så kan hvilken som helst farge bli bra. Riktig felger, masse senk og noen små-details så kan dette bli bra! Lykke til! Tusen takk (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can39 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Se her ja Velkommen til forumet! Tøff farge. Men hater at det er 2 av oss nå med samme design hehe Her er min: [ Bilde ] Takk Uff den var herlig! Skummelt hvor likt konsept. Til og med felgene med oransj sirkel å Carbon ben. Elsker hva du har gjort ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Nja, med m kit blir den no helt grei sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Auch.... Grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå