Gå til innhold

Oransj E39, noen som har noe lignende prosjekt?

Can39
 Share

Anbefalte innlegg

Med utvendig M-pakke, riktige felger og skapelig med senk kan dette bli tøff ;) Noen planer frem til sommeren kommer?

Ja har store planer :P

Har noen 18" felger svarte med skam små dekk på :P bytte til doble m Potter samt få ett Breit Body kit. Coil over skal også på men ikke før snøen er borte. Føler det er litt sketchy med oransj, enten så hater du det eller så elsker du det. Men er litt gamle amerikaner lokket med oransj å svart kontrasten i min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen et veldig mye smak og behag, så et par av kommentarene du har fått er rett og slett bare unødvendig.

Så lenge ting blir gjort riktig så kan hvilken som helst farge bli bra. Riktig felger, masse senk og noen små-details så kan dette bli bra! :) Lykke til!

Helt enig! Jeg detter ut når det gjelder bodykit hvis det er snakk om bredding osv. men et M5-kit og resten av det jeg og Kreastian nevner kunne virkelig "pulled it off" (les: blitt konge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen et veldig mye smak og behag, så et par av kommentarene du har fått er rett og slett bare unødvendig.

Så lenge ting blir gjort riktig så kan hvilken som helst farge bli bra. Riktig felger, masse senk og noen små-details så kan dette bli bra! :) Lykke til!

Tusen takk :) (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja :) Velkommen til forumet!

Tøff farge. Men hater at det er 2 av oss nå med samme design :) hehe

Her er min:

[ Bilde ]

Takk :)

Uff den var herlig! Skummelt hvor likt konsept. Til og med felgene med oransj sirkel å Carbon ben. Elsker hva du har gjort ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...