Gå til innhold

classiske BMW felger selges. Alpina.BBS.Borrbet.RH

E-30 big
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"17" BBS skrudde. 8 og 9 bredde,utslitte hjul et20/22"

Hvordan er disse felgene, følger senterkopper med, er det kantkjøringer eller skader ellers? Ser ut til at opp-pussing trengs.

Er absolutt ikke noe oppussingsobjekt nei. Felgene er skade frie, ingen merker etter kantkjøring.

Ligger i kald lager så er litt rim og frost på bilde men felgene er hele å fine.

Senter kopper følger med. Har den store org plast nøkkelen til senterkoppene også men den er jeg ikke sikker på om jeg finner igjen.

Men har du tid til å polere opp kanten med autosol og legge klarlakk blir det helt 100 :)

Ok, så bare ikke bra ut på det bilde der :wink:

Er egentlig bare ute etter 2 stk i 9" da jeg har et nyshina sett fra før. Regner med at din pris for disse blir over budsjett for meg da du sier disse ikke behøver mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"17" BBS skrudde. 8 og 9 bredde,utslitte hjul et20/22"

Hvordan er disse felgene, følger senterkopper med, er det kantkjøringer eller skader ellers? Ser ut til at opp-pussing trengs.

Er absolutt ikke noe oppussingsobjekt nei. Felgene er skade frie, ingen merker etter kantkjøring.

Ligger i kald lager så er litt rim og frost på bilde men felgene er hele å fine.

Senter kopper følger med. Har den store org plast nøkkelen til senterkoppene også men den er jeg ikke sikker på om jeg finner igjen.

Men har du tid til å polere opp kanten med autosol og legge klarlakk blir det helt 100 :)

Ok, så bare ikke bra ut på det bilde der :wink:

Er egentlig bare ute etter 2 stk i 9" da jeg har et nyshina sett fra før. Regner med at din pris for disse blir over budsjett for meg da du sier disse ikke behøver mye jobb.

Burde vel få 5k for et fint sett.

Ser disse blir solgt til nesten det dobbelte så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på hartge felga?

Bare felger eller med slicks ?

Bare dekka til disse betalte jeg 10 store for.

4 brede til bak og 2 styrehjul i litt smalere dim.

Org Porche cup hjul med ekstremt gode bane egenskaper :)

Pris på bare felga da?

Hmmmm... Vet ikke om jeg vil selge bare felgene, men sleng ut et bud du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke til x5/x6 da tenker jeg?

Har ikke X5/6 et40 org da ?

Passer perfekt med 35 da, bygger litt mere ut men det er minimalt.

Fysisk passer de men dekkdim blir nok feil.... :?

Hmmmm... Var jo 315/35-20 på de org X5 felgene bak som sitter på bilen min nå. Skulle bli samme rulle omkretsen ca det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de blir solgt til høyere priser enn 5k er de totalt nyshina med lakk og glanspolering av ytterbaner og om de faktisk blir solgt til prisforlangende er en annen sak, så et sett som må fjernes klarlakk på kanter og poleres opp++ er jeg ikke intr. i å gi 5 for desverre :wink:Har gjort det før og vet hvor mye jobb det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...