E-30 big Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Da de blir solgt til høyere priser enn 5k er de totalt nyshina med lakk og glanspolering av ytterbaner og om de faktisk blir solgt til prisforlangende er en annen sak, så et sett som må fjernes klarlakk på kanter og poleres opp++ er jeg ikke intr. i å gi 5 for desverre :wink:Har gjort det før og vet hvor mye jobb det er Jada,ingen problem det Inger som tvinger deg til å kjøpe heller. Men disse koster 5k Så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Pris på Bbs Rc hjula, de 2 delte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Pris på Bbs Rc hjula, de 2 delte. Håper å få 5k for dem men bare by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Da de blir solgt til høyere priser enn 5k er de totalt nyshina med lakk og glanspolering av ytterbaner og om de faktisk blir solgt til prisforlangende er en annen sak, så et sett som må fjernes klarlakk på kanter og poleres opp++ er jeg ikke intr. i å gi 5 for desverre :wink:Har gjort det før og vet hvor mye jobb det er Jada,ingen problem det Inger som tvinger deg til å kjøpe heller. Men disse koster 5k Så får vi se He,he Den er god, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser ingen direkte bud på BBS Rc felgene, så jeg starter vertfall en plass. 2500,- Da om de er komplett med senterdeksel. Har sett flere sett for rundt 3000, så helt ille er nok ikke budet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser ingen direkte bud på BBS Rc felgene, så jeg starter vertfall en plass. 2500,- Da om de er komplett med senterdeksel. Har sett flere sett for rundt 3000, så helt ille er nok ikke budet Hei, har vert rot med bimmers igjen så måtte aktivere kontoen på nytt! Derfor dårlig med oppdatering Budet på BBS felgene er nå på 5k men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian525 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Er borbet hjula solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Di ligger under trappa her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Er borbet hjula solgt? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Di ligger under trappa her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 pris på 17" rh felger då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Da de blir solgt til høyere priser enn 5k er de totalt nyshina med lakk og glanspolering av ytterbaner og om de faktisk blir solgt til prisforlangende er en annen sak, så et sett som må fjernes klarlakk på kanter og poleres opp++ er jeg ikke intr. i å gi 5 for desverre :wink:Har gjort det før og vet hvor mye jobb det er Jada,ingen problem det Inger som tvinger deg til å kjøpe heller. Men disse koster 5k Så får vi se He,he Den er god, lykke til Da har jeg fått bud på 6k på BBS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Da har jeg lovt bort alpina settet for 8k. Kjøper vil bare se om dem passer fysisk på bilen først borrbet settet levert. BBS felgene blir mest sannsynlig sendt avgårde i helga Alpina settet blir med til Oslo søndag Så da er hartge settet og breyton settet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Da har jeg lovt bort alpina settet for 8k. Kjøper vil bare se om dem passer fysisk på bilen først borrbet settet levert. BBS felgene blir mest sannsynlig sendt avgårde i helga Alpina settet blir med til Oslo søndag Så da er hartge settet og breyton settet igjen Oppdatering BBS og borrbet settene er solgt. Har alpina felgene med dekk igjen siden det måtte spacer på bilen kjøper hadde. Litt sert innpress dette 45/50 innpresset Har også breyton felgene igjen, går billig Og settet med hartge classic med 6 Porche slicks RH felgene er også fortsatt her. Så skal noen ha sommerhjul er det bare å prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 vet ikke hva du har av bud på de rh hjula, orker ikke lese hele tråden, men legger inn et bud på 3 laks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå