Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, vurderte å bygge meg en 525 turbo bil, men er ikke instressert i å begynne å tulle med datasprut å sånn, så blir bare turbochip i så fall, er det noen som vet hvor mye effekt man klarer med kun turbochip?

Skrevet

Høyohmsdyser på orginal sprut.

Rundt 400hk er det plukket ut mange ganger på M50B25 og bensin.

Skrevet

Precis som Oddis säger.

Skaffa högohm dyser från tex Volvo S60R på 465cc eller motsvarande dyser på 420 eller 440cc , det är vanliga och lätta att få tag på. Det är bättre än att hålla på med motstånd.

Då har du dyser lagom stora för att ladda lite över 1 bar om du vill det.

Sedan erbjuder jag anpassat Turbochip utefter din setup som bara är att byta ut själv. Så är super enkelt och man slipper koppla in och mappa ett datasprut.

Med Turbochip kan du tex ladda ca 1 - 1,2 bar utan problem och hämta mellan 360 - 400 hk med en M50B25. Jag har gjort många program till M50B25 Turbo genom tiderna både på bensin och E85.

Mvh

A.Fekzen

Skrevet

takk for svar, da var det akkurat som jeg tenkte, for titta på grønne r dyser fra america å koster nesten ikke noe der, å de leverer jo 465cc så det skal duge til 400hk, så da var det som var håpet uten datasprut, så med en t3 / t4 turbo med rask spool så burde det funke fett det uten å måtte vente for lenge på ladetrykk :)

Skrevet

Noen som vet om turbogrenrør til m50 motor hos kl racing er toppmontering og om det er noe dugende? Satser på å handle en del deler der ettersom de har gode priser

Skrevet

Jodå det låter vettigt. Du får laddtryck runt 3ooo rpm på en M50 med den turbon om du inte byggt allt för långa intercooler rör. :)

Mvh A.Fekzen

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...