Gå til innhold

Bytte spiller i e92 325 2007mod

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg lurer på om noen her har erfaring med å bytte ut cd spilleren med en 1din spiller? Skal bygge nytt anlegg i bilen.

I så tilfelle, går det forsatt ann og få navigasjonen/telefonen/multifunksjonsratte til å funke?

Hvor får en kjøpt den ramma som gjør at en 1din spiller passer inn i stede for den orginale spilleren?

Noen som vet hvor mye jeg har å gå på i dybde på høytalerene i dørene?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever for lyd, likte ikke lyden i den spilleren, har selvfølgelig noe med høytalerene å gjøre, men jeg er perfeksjonist, så det jeg vil oppnå med ny spiller er bedre lyd :)

Har professional spiller nå. Vel, jeg har sett på noen earthquake høytalere 4" til side dørene og kicker diskanter, har egentelig alt utenom di 4" og eventuelt den ramma til en annen spiller. Men er vel godt oppi 30000tusen alerede på det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner at du er perfeksjonist, og samtidig vil ha Earthquake/Kicker foran. Noe skurrer her ;)

Hva er det du allerede har da?

Uansett: En god spiller er klart et godt utgangspunkt det, men er du perfeksjonist så burde du også legge til rette for noe signalprosessering samt få høyttalere skikkelig montert. Demping av dører og annet metall er også å foretrekke. Husk at montering og justering står for 70-80% av lyden :wink: Så kan lønne seg å få dette gjort av noen som vet hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må være nære å ha lest et 3-sifret antall tråder om stereo-oppgraderinger i e9x/e6x. Alt fra enkle oppgraderinger til store prosjekter. Ikke en eneste en av disse har byttet spiller. (Med unntak av de som har byttet fra business til professional spiller). Jeg sier ikke at det ikke finnes bedre spillere der ute og at det absolutt ikke kan ha noe for seg, men jeg tror ikke det er her skoen trykker..

Jeg vil påstå at å bytte spiller er først og fremst unødvendig samt at det ødelegger dashen's utseende, men det er klart vil du så er det jo fullt mulig.

Forsterker + elementer av høy kvalitet er nok en meget god start for de aller fleste. Evt. inn med DSP som neste på lista om man skal ta den enda litt lenger. (Om du har brukt 30k sålangt så har du nok noe ganske så brukbart både på forsterker- og DSP-siden allerede, håper jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Jeg har prøvd å finne noen som har bytta spiller i e92, men enda ikke funnet noen (kanskje en grun til dette som dere sier :) )

Er forsåvidt enig med dere at det vil ødelgge "looken" på en måte.

Jeg har alltid vært fan av kicker, (vet det er mange som ikke liker det), earthquake leste jeg bare på nette, med tanke på at disse var i 4". Di fikk meget god kritikk.

Har dere noen anbefalninger til mellomtoner /diskanter ?:)

Hvordan er det med utganger på proffesional spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...