streetglow Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 jeg har en e39 stående som selges i deler, bilen var i veldig bra stand før toppen gikk, så nå selger jeg den i deler. den har mye nytt som helt nytt understell, kjørt med kun i en måned. har overhalt girkasse, helt nytt radiator, termostat og termostat hus osv, har også pen skinn interiør uten slitasjer i beige/svart. elrs har bilen mye utstyr og masse karosseri deler som kan brukes. pm meg for pris.
LK Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Hvilken farge har bilen og hvor befinner den seg i landet? Hvordan er det med rust på karosserideler?
andre266 Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Har du frontlykter? Event listene som er klikka på plass under lykta?
twintab Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Hei:) Hva skal du ha for de 4 dørhantakene, venstre forskjerm og venstre speil?
laland10 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Hvor mye skal du ha for skinnsetene, forran og bak. har du noen flere bilder av interiør ?
j0kkemann3n Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Selger du sorte skinnseter? i såfall, hva slags pris for alle 5?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå