Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Motoren er noe oppgradert med filter og den slags, har også fått en elektronisk oppgradering så ligger på en rundt 200 hk Kan du spesifisere luftfilter og den slags? hørtes litt sånn "this sticker gives you 5 hp" kinda thing Men om det er m50b25-innsug, skjermet luftfilter og mappet hjerne, så skjønner jeg at du nærmer deg 200 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Lurer også på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen rimelige m5 speil til den. Tenkte å kjøre svarte speil siden det er svart tak. Åpen for innspill på oppgraderinger:) Det får du på ebay. Eventuelt så er det en som har alt mulig av originale M deler her på forumet thomashm5 er bruker navnet hans. Han har en salgstråd her inne et sted også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Kommer Bilder av interiør idag og et av stussen bare for deg andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Motoren er noe oppgradert med filter og den slags, har også fått en elektronisk oppgradering så ligger på en rundt 200 hk Kan du spesifisere luftfilter og den slags? hørtes litt sånn "this sticker gives you 5 hp" kinda thing Men om det er m50b25-innsug, skjermet luftfilter og mappet hjerne, så skjønner jeg at du nærmer deg 200 hk Det er et KN Filter , får vel også litt i effektanlegg? vet ikke hva slags elektronisk oppgradering som er gjort , men den tidligere eieren er mekaniker. han sa at den var målt til 200 hk pluss minus. men er ikke helt sikkert , skyver jaffal veldig godt i min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 hmm.. det høres ikke helt bunnsolid ut åpent luftfilter, som ikke har varmeskjold rundt, vil gjøre at motoren suger varm luft, og taper effekt, men hvis det blir matet godt med kald luft inn, så kan det gi deg noe, men ikke noe i den skalaen du nevner. Effektanlegg vil også kanskje gi deg 10hk maks, så totalt vil du kanskje ligge på 180-185 gamp. Hvis du monterer m50b25-innsug og mapper hjernen mot denne modifikasjonen så vil du oppnå en effektøkning som gjør at du ligger rundt 200 gamp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 er ikke et åpent filter er i egen boks med " livsgaranti", da må det nok være et innsug da , han snakka om at den var oppgradert til 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 528 har samme innsug, som også er strupet ned, man må ha fra m50b25, altså e34 525 eller e36 325 for at man skal få noe ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ass Pic Litt Interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 528 har samme innsug, som også er strupet ned, man må ha fra m50b25, altså e34 525 eller e36 325 for at man skal få noe ut av det Jeg hadde en 520i , og om bilen min hadde 180 hk altså 20 mer så tror jeg ikke det hadde vert en veldig merkbar forskjell med tanke på at bilen min er rundt 100 kg tyngre , så jeg velger å tro at den har rundt 200 hk , beklager at jeg ikke kan spesifisere oppgraderingene som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ikke noe problem, tenkte bare å hjelpe deg å finne ut av hva som evt er gjort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Takker så meget for det er meget fan av dine e39'er , du vet hva tydeligvis hva du gjør:) skal finne ut alt som er gjort en dag, men han som hadde bilen tidligere er vanskeligere å få tak i enn kongen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Fysøren for en nydelig rumpe det var på bilen din. Fysøren altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 hmm.. det høres ikke helt bunnsolid ut åpent luftfilter, som ikke har varmeskjold rundt, vil gjøre at motoren suger varm luft, og taper effekt, men hvis det blir matet godt med kald luft inn, så kan det gi deg noe, men ikke noe i den skalaen du nevner. Effektanlegg vil også kanskje gi deg 10hk maks, så totalt vil du kanskje ligge på 180-185 gamp. Hvis du monterer m50b25-innsug og mapper hjernen mot denne modifikasjonen så vil du oppnå en effektøkning som gjør at du ligger rundt 200 gamp.. Tviler veldig på at et annet eksosanlegg gir 10hk + på en 523. Mer lyd ja, men ikke mer effekt Uansett så er ikke 10hk veldig merkbart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Fysøren for en nydelig rumpe det var på bilen din. Fysøren altså! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 kul bil:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå