Hardtop Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Fikk en saftig steinsprut på panseret mitt her om dagen. Stein som falt av lasset fra møtende lastebil, smalt skikkelig. Ble en liten bulk, samt lakkskade. Må dette sparkles og hellakkeres, eller kan en fix av typen smart repair (sånn som masserer ut bulken og legger i farge, polerer etterpå osv) Tar gjerne i mot tips om hvem som er flinkest på slike skader i Drammensområdet. Førstepri er at det skal bli 110% bra, prisen får komme i annen rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hvis prisen kommer i annen rekke hadde jeg nok valgt en hellakkering. Evt hørt med noen av gutta inne på detailersclub.no om de kan rette opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Om steinen datt av lasten på en lastebil, så har du vell krav på firmaet evnt forsikringen til firmaet skal betale? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Om steinen datt av lasten på en lastebil, så har du vell krav på firmaet evnt forsikringen til firmaet skal betale?Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Ja, dette skjedde i forbindelse med at det falt stein fra en av jernbaneverkets steintransporter ved den nye tunnelen i Holmestrand. Tok bilder og sendte en mail med forklaring av hendelsen, de tok det på strak arm. Ba meg ta en takst, så skulle de erstatte. Proff håndtering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå