adnani Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Da har jeg bestemt meg for å selge skjønnheten:) (bilder kommer) bilen er ikke ungdomskjørt, den er eid av en gammel mann siden den var importert i 1997, vedlikeholdt med jevnlig servicer og oljeskift. bilen har 4 elektriske vinduer, elektriske speil, abs, aircondition, automat, stor kjørekomputer cruisecontrol, kupevarmer, oppsett for handsfree, defa(bilen starter automatisk om morgenen om du vil ha en varm bil, genialt på vinterstid) automatkassen girer som en drøm. sommerdekk er 17 toms med helt nye dekk. vinterdekkene var nye sist sesong. bilen er svart metallic med beige skinninteriør (ikke slitt førersete) bilen ser ny ut innvendig, baksetene så å si ubrukte. utvendig er det MINIMALT med rust og bilen er 100 prosent original. km.stand: 220.000 Pris : 23000 det jeg kommer på som er påkostet siste tiden: Frontrute Dempere og fjærer bak Paralellstag Høyre og vestre Casterstag Forskjermer Eksospotte bak Overhalt Clima anlegg , pris 12000 Ny condenser og pakninger/O-ringer på clima anlegget, Er en bil som må oppleves , få så strøkne og originale e34 som ikke er ihjelkjørt Bud ønskes over 23.000 og innbytte kan vurderes. eu i mai 2013 ta kontakt for mer info=) 40095709 ring meg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 dårlig mobilkamera, men flere bilder kan tas ved forespørsel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Holder til i Asker, like utenfor oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå