Gå til innhold

Ekstrem anlegg i BMW X5 Ground Zero Demobil


Anbefalte innlegg

Hadde en tidligere men tok den over hele rilla og det var litt mye, så skal få lagt på bare fronten av grillen igjen :)

 

FET som faen!

 

Men skulle kanskje hatt to gule striper på to riller i grillen? bare for å matche felgene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Det her MÅ jeg få med meg :P  en jeg kjenner hadde stand med en Peugeot 308 coupe, Alpine-anlegg (Audiocom, hvis du kjenner te det), han fikk ikke lov å spille så mye, er det samme regler i år eller er det egen hall/område for bilstereo i år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo motorshow skal jeg også på! Gleder meg til og se bilen din! :) lov til og hilse på hvis du står ved bilen din? :) Den har blitt grisegroom med det annlegget! 

 

Jeg skal innover med 2 biler, håper at dem kommer sammen så jeg får litt kontroll og ikke må springe mellom dem. Skal være der i 3 dager så bare hyggelig om du kommer bortom :D

 

Det her MÅ jeg få med meg :P  en jeg kjenner hadde stand med en Peugeot 308 coupe, Alpine-anlegg (Audiocom, hvis du kjenner te det), han fikk ikke lov å spille så mye, er det samme regler i år eller er det egen hall/område for bilstereo i år? ;)

 

Nei, har vel fått lov til å komme på "disp" om å holde kontroll på volumet.. Så får vel oppføre meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilste på deg og bilen din på Valle hovin tidligere i år, og FOR et bygg du har. Har d skjedd noe med bilen siden sist eller? Ikke at d nødvendigvis trengs, men jeg vet hvordan d er :P ser frem til å høre den igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...