Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en tidligere men tok den over hele rilla og det var litt mye, så skal få lagt på bare fronten av grillen igjen :)

FET som faen!

Men skulle kanskje hatt to gule striper på to riller i grillen? bare for å matche felgene...?

Skrevet

nå kan du hjelpe meg med lyd oppgradering i E60n min, mohaha ;)

likte dør løsningen meget spesielt men sikkert nyttig når man skal inn og ut med saker og ting :D

Skrevet

Heilt fantastisk rå bil! Var so heldig og fekk oppleve den live utanfor ice audio i førde :).

Høg showfaktor på bilen! Og ikkje minst høg lyd :P.

Gratulerer so mykje! :)

• 3 months later...
Skrevet

Oslo motorshow skal jeg også på! Gleder meg til og se bilen din! :) lov til og hilse på hvis du står ved bilen din? :) Den har blitt grisegroom med det annlegget! 

Skrevet

Det her MÅ jeg få med meg :P  en jeg kjenner hadde stand med en Peugeot 308 coupe, Alpine-anlegg (Audiocom, hvis du kjenner te det), han fikk ikke lov å spille så mye, er det samme regler i år eller er det egen hall/område for bilstereo i år? ;)

Skrevet

Oslo motorshow skal jeg også på! Gleder meg til og se bilen din! :) lov til og hilse på hvis du står ved bilen din? :) Den har blitt grisegroom med det annlegget! 

Jeg skal innover med 2 biler, håper at dem kommer sammen så jeg får litt kontroll og ikke må springe mellom dem. Skal være der i 3 dager så bare hyggelig om du kommer bortom :D

Det her MÅ jeg få med meg :P  en jeg kjenner hadde stand med en Peugeot 308 coupe, Alpine-anlegg (Audiocom, hvis du kjenner te det), han fikk ikke lov å spille så mye, er det samme regler i år eller er det egen hall/område for bilstereo i år? ;)

Nei, har vel fått lov til å komme på "disp" om å holde kontroll på volumet.. Så får vel oppføre meg litt.

Skrevet

Jeg skal innover med 2 biler, håper at dem kommer sammen så jeg får litt kontroll og ikke må springe mellom dem. Skal være der i 3 dager så bare hyggelig om du kommer bortom :D

.

Nice! :) innover med 2 biler? :o E92en også? :D

Skrevet

Hilste på deg og bilen din på Valle hovin tidligere i år, og FOR et bygg du har. Har d skjedd noe med bilen siden sist eller? Ikke at d nødvendigvis trengs, men jeg vet hvordan d er :P ser frem til å høre den igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...