Ullsokk Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Du var ikke der på fredagen vel? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Var der alle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Det var litt av no stereo for hvermansen.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Haha.. skjønner ikke hvordan jeg ikke klarte å finne bilen... Kikka på den kicker hummeren bak der ihvertfall.. Stod du kanskje rett ved den e46 coupeen med volvo motor og loaded m3 grønne fangere da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Nope.. Sto på Ground Zero sitt stand merkelig nok.. 10meter fra inngangen til Hall A. Hørte du den ikke heller....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Fytti! Syke saker! Gratulerer med ekstremt gjennomført bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Skjønner ingenting jeg.. Når vi kom inn i hallen med anleggbilene og realcar standen så var det show i den andre hallen som hadde forheng i inngangen.. Etter det var det bare litt lyd her og der.. Kikka også etter ground zero stand.. Men neida Må se om jeg finner et oversiktsbilde så jeg skjønner noe Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Audioimport Group Kinnunen Ganske langt nede til høyere på dette "kartet" http://www.custommotorshow.se/pdf/halla ... b7a07d5052 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Moro å få sett bilen live igår:) Nå har den nesten like gromt anlegg som X5'n min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 skjedd noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Nei, har egentlig ikke det.. Vært endel jobbing etter Elmia +at jeg trenger litt tid vekk fra bilen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Filmet tilfeldigvis litt prøvespilling i dag.. https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 X5en gjore det greit i helga, blandt over 4000 Bmw ble det en førsteplass på den som råeste X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 4000bmw på ett sted§? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå