Nautiluz Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Droppet lista fordi hådtaket er en del av den og det ville bare sett rart ut med 2 delte lister. Kunne lagen den framme 2meter lang men det hadde vært noooe ekstra jobb Dekslet i midten av døra er avtagbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Konge Hvordan er det med diskanter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 wassaaaaaaaaap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Stereo? Hø? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Oppdatering fra di siste hektiske ukene.. Mosconi prosessor på plass under passasjer setet. Det meste av kabler ligger i sleeves Kontrollen jeg bruker for lys styring. Det er bare en fordeler som gjør at jeg kan velge å kjøre lys som RGB eller fast på hvit. Fortsetter på dørsider, 15cm sagblad. Tror ikke dem var så glade i karbon.. Prototype diskant som skal inn i dørene. Den var ikke ferdig når jeg kom til meg så jeg må lage front deksel til den. Etter en runde på fresen er dem klare for å bli pusset. Gammel vs ny Blir plassert forran B- stolpen Plate som skal holde magnetene til dekslet. 3stk 60kg (trekkraft) neodym magneter holde det på plass. Forlenget wire til dørhåntak.. Forlenget og bygd om lednings nettet i døra. Så er det den lille jobben med å trekke alle delene.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Nå må du bare kjøre på med lang alulist på døra as.... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Her kommer ferdig bilder fra Ground Zero sitt stand i Østerike.. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 skulle nesten hatt en lysere farge på bilen...for å få frem de...coupe-dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Tro meg dem synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 ja når de er åpne ja...Men blir kanskje litt borte når du kjører med dem lukket? vet ikke...har ikke sett bilen live enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Virket som tyske Politzei så dem ganske lett flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 hahaha såpass har du bilder av bilen med dørene lukket? Utvendig og innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Innvendig har jeg ikke tatt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Massivt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Dette er så brutalt og gjennomført. Men jeg vil gjerne vite mer om de diskantene dine, jeg? Så interessant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå