Joachim Fjeld Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har brukt Plastidip en gang. For å oppnå perfekt finish, måtte jeg legge sprayboksen i varmt vann for å fint nok dysebilde/trykk i boksen. Rist boksen lenge og underveis og hold den varm. OBS! Boksen må ikke bli over 50 grader Celcius, da kan du få litt av en vaskejobb etterpå!
Spankus Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har brukt Plastidip en gang. For å oppnå perfekt finish, måtte jeg legge sprayboksen i varmt vann for å fint nok dysebilde/trykk i boksen. Rist boksen lenge og underveis og hold den varm. OBS! Boksen må ikke bli over 50 grader Celcius, da kan du få litt av en vaskejobb etterpå! Takk for tips! Dette blir prøvd imårra
Xavi0n Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har brukt Plastidip en gang. For å oppnå perfekt finish, måtte jeg legge sprayboksen i varmt vann for å fint nok dysebilde/trykk i boksen. Rist boksen lenge og underveis og hold den varm. OBS! Boksen må ikke bli over 50 grader Celcius, da kan du få litt av en vaskejobb etterpå! Den kan fint bli over 50 grader det er ikke et problem så lenge du holder den under 100. En fin regel er at gassbeholdere skal aldri bli så varme at du ikke kan holde et fast grep uten å brenne deg.
Joachim Fjeld Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Det er ingen fin regel og ikke noe du må skrive på internett hvor folk kan ta det for god fisk. Ved høyere temp, vil gassen få høyere trykk. Sprenger boksen i neven på deg... Trykk er ikke noe å leke med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå