Andre86 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hei Har en 08 530xd LCI. Varsellydene ved frost, lite spylervæske, bagasjerom åpent, setebelte av osv. er svært høy. Har lest at det skal være mulig å justere ned volumet på varsellyder, men finner ikke noe valg for det i idriven. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Skru på volumknappen når disse lydene kommer. Da justerer du lyden og ikke stereoen. Ta f. eks av beltet og juster volumknappen når beltevarslingen er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruun Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Vil dette fungere på en E91N 320 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre86 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Skru på volumknappen når disse lydene kommer. Da justerer du lyden og ikke stereoen. Ta f. eks av beltet og juster volumknappen når beltevarslingen er på. Takk for svar, men dette fungerte dessverre ikke på min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Om du går inn på navigasjon og lager deg en kalkulert rute, forsøk det samme når damen prater. Jeg mener jeg fikk dette til på min tidl. E61 LCI ved PDC volum. Alternativt må du inn med diagnoseapparat å se om du får gjort noe der. Er du sikker på at lyden er unormalt høy, eller er den bare høy i dine ører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre86 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Om du går inn på navigasjon og lager deg en kalkulert rute, forsøk det samme når damen prater. Jeg mener jeg fikk dette til på min tidl. E61 LCI ved PDC volum. Alternativt må du inn med diagnoseapparat å se om du får gjort noe der. Er du sikker på at lyden er unormalt høy, eller er den bare høy i dine ører? Her fikk jeg bare regulert navigasjonsvolumet (damestemmen) Snakket med BMW i dag, de kjente ikke til noen måte å skru ned lyden på. Den er nok ikke unormalthøy for E60, men høyere enn på alle biler jeg har hatt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Da er det nok ikke muligheter for dette dersom man har M-ask eller CCC enhet i bilen. Dette alene får være god nok grunn til å bruke 10.000kr på å bygge om til CIC navigasjon hvor du kan justere lyd på både PDC og varsellyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå