RubenSørnes Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Flotte hjul de der, men har sett at det har blitt en trend i det siste at de med ZITO WP111 bruker BBS senter emblemer. Hva er egentlig årsaken til dette? BBS har ingenting med Zito og gjøre og BBS har heller ingen felger som likner på Zito WP111 ? Er vel fordi noen syntes det ser penere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Snart bestilling av dekk! Noen forslag? Bredde eller strekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Montering av ny skiltplate i dag: Ble myyye finere en den gamle ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 M-emblem limt på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Flere bilder etter en liten vask i dag...må jo gripe sjansen når finværet er tilstede! Beklager for dårlig kvalitet, bildene er tatt med Iphone.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Dette er virkelig pene biler altså. Skal ha en slik en dag! Men for å pirke litt, selvom M-logo er greit på originale mtech-biler (så lenge det ikke står M5, men bare M) så skulle M-logoen vært 10cm lenger ned, der den sitter originalt, hvis man først skal ha den. Ellers ser det ut som dekal-trimming, hehe (les: i mine øyne). Det er min mening da, og skal man forandre på det bør man gjør det før lakken forandrer seg rundt merket Uansett, nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Meget pen bil du har skaffet deg, de rette kombinasjonene av farge og interiør. Hvor fornøyd er du med bilen så langt? Eneste jeg vil sette prikken på er det 'Custom' sier over her anngående emblem. Etter min mening hadde jeg droppa emblem, så blien ser mest mulig clean ut, om du eventuelt vil beholde det så plasser det på rett plass.. men smaken er som baken som de sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Flott bil dette gleder meg til å se de nye felgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Snart bestilling av dekk! Noen forslag?Bredde eller strekk?? Gå for brede dekk. Syns det ser penest ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Dette er virkelig pene biler altså. Skal ha en slik en dag! Men for å pirke litt, selvom M-logo er greit på originale mtech-biler (så lenge det ikke står M5, men bare M) så skulle M-logoen vært 10cm lenger ned, der den sitter originalt, hvis man først skal ha den. Ellers ser det ut som dekal-trimming, hehe (les: i mine øyne). Det er min mening da, og skal man forandre på det bør man gjør det før lakken forandrer seg rundt merket Uansett, nydelig bil! Sant nok, etter min mening så synes jeg den passte der...men ser poenget ditt Takk for tilbakemelding! Får en stor pakke fra Schmiedmann til uka....å justerbart senkesett, da blir det saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Meget pen bil du har skaffet deg, de rette kombinasjonene av farge og interiør. Hvor fornøyd er du med bilen så langt? Eneste jeg vil sette prikken på er det 'Custom' sier over her anngående emblem. Etter min mening hadde jeg droppa emblem, så blien ser mest mulig clean ut, om du eventuelt vil beholde det så plasser det på rett plass.. men smaken er som baken som de sier Tusen takk for det Jeg er veldig fornøyd med bilen, eneste problem så har vært var et hjullager...å da måtte jeg bytte hele akslingen pga de ødela gjengene på den...Det ble et 8000 kroners hjullager. Menmen er vel sånnt som skjer. Ellers så har den vært problemfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Flott bil dette gleder meg til å se de nye felgene på. Takk Det gjør eg og....nærmer seg nå! Får mer deler til uka! eksos me 4 utblås , diffuser, frontleppe ... håper også på at det justerbare senkesettet kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Snart bestilling av dekk! Noen forslag?Bredde eller strekk?? Gå for brede dekk. Syns det ser penest ut hvertfall. Forslag til dimensjoner? Tenker 235/30-20 framme og 295/25-20 Bak...... Eller 305 , usikker på hvordan det blir med 9,5 bakfelg... ELLER masse strekk!! Vi får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Da har jeg bestilt følgende: Eksos: Frontspoiler i Carbon: Diffuser i Carbon: Håper delene kommer i uka!! Felgene ligger også på vent, men mangler gummi: Kom med dekk forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Bestilte dette fra "Parts24" på forumet: Senker 20-60mm foran / bak Får se om det blir et skikkelig til sommeren, hvis ikke dette duger! Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå