SweetBMW Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg har ikke bestilt enda. Jeg har litt fanger-montering osv å gjøre først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hehe ja kan jo være greit med det først Sommeren nærmer seg nååå, venter på senkesettet enda... Tenker meg det blir montering neste uke, får dekk på Tirsdag. Så skal allt være klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Blir kanskje montering imorgen. Legger ut bilder av prossessen om det blir montering av eksos, diffuser, frontleppe og spoiler.... Dekk på felgene får jeg vente med til Tirsdag da dekk kommer da. Justerbart senkesett er også på gang. Skulle fått det for en stund siden men det har tydeligvis ikke kommet...håper det kommer snart, må få bilen nedpå når delene er montert å felgene er på!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Da ble det litt montering av deler i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Eksos: Diffuser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Demontert fanger: Montert diffuser på fanger: Demontert frontfanger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Montering av frontleppe på fanger: Montert på bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Montering av spoiler: Bakfanger m diffuser montert på bil: Frontleppa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Mer bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Klar til montering av ny eksos: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Eksos: Montert på bil, IKKE ferdig tilpasset: Mer tilpassing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Etter en del montering så må det jo til med en rengjøring av skjønnheten! Blir mer modifisering på eksosen, da jeg ikke er helt 100% fornøyd med resultatet, det blir forhåpentligvis gjort imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Blir meget pent dette, bare å få på sommerhjula nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Ja! Blir på Tirsdag....senk skulle komme på Onsdag i neste uke så da blir det bra:) Er egentlig veldig misfornøyd med passformen på delene jeg kjøpte hos Schmiedmann....noen andre som har hatt problemer her? Diffuseren var skåret skjeivt og passet ikke i det hele tatt, den var ikke brei nok egentlig....skuffet her men skal kontakte dem om det for jeg er ikke fornøyd! Prøvde å få noen bilder av dette: Mobilbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå