piter Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 hei Hva skal jeg ha på der jeg har sveisa rust, inni bilen osv ? Og hva skal jeg ha på under bilen før understellmasse? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Epoxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 altså Epoxygrunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 eg pusser til blankt stål og smører på 3-4 lag med hagmanns 2komp CA primer. denne er gul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Slip sveisen og ha på 2k epoxygrunning, hvis det finnes noe som er tettere så trur jeg ikke det er lovlig bruk hulromsvoks inni kanaler og dører osv, der du ikke kommer til med noe annet. Der som to plater overlapper hverandre bruker du sveisegrunning, volvo sin går vel for å være den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 jepp, takk skal du ha:) var på volvo på lillehammer idag, der hadde de ikke den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Kunne de ikke bestille eller? Artnr. 1161816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 de hadde det ikke lenger sa de.. hvordan er wurth sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Trenger kun 2k epoxygrunning på de stedene jeg har sveiset? feks inne i bilen så har jeg sveiset et hull, så da har jeg 2k epoxygrunning i det området, så kan jeg lakke over med vanlig lakk da hele gulvet skal lakkeres innvendig. og på undersiden så tar jeg på 2k epoxygrunning i de områdene jeg har sveiset, så tectyl over helle bilen under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå