bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hei bmw fans, har nylig foliert bilen min til hvit glans, hva synes dere? har også samtidig sotet alle ruter i lyseste type. Org argen er Le mans blå, alt ustyr i denne bilen, keyless go navi pro hifi prologic 7 el innfellbare speil M-sport ut/innvendig skinn talestyring el seter M/memory sportsstoler, pdc foran og bak lyspakke +++ har også ettermontert trunk lip spoiler, liten detalj som gjør så mye En bil det ikke er mange av på markedet hvertfall vurderer å selge den snart, så bare ta kontakt for å få en ekstra fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Det ligger ikke ved noen bilder. Men litt synd å foliere en så fin farge som Le Mans blue da! Mener Le Mans er en av de fineste fargene til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 hei, lagt til bilde nå synes den ble mye finere, ser ut som en helt annen bil rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxwz Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Fin bil, likte den i hvit! Hvor mye måtte du betale for foliering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Tusen takk fxwz, jeg betalte 13000,- inkl soting av alle ruter, dette er 3M folie å er det beste. dette er også gjort av en som er utrolig flink, man får også med garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 men det er en kompis av meg som har utført arbeidet, så denne prisen er jo kompis pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hva er planene for din bil? Må si at den ble strøken i den fargen! Tenkte å gjøre det selv på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 tusen takk for det "bareformoroskyld", det bør du absolutt gjøre, hva slags bil har du? mine planer er å kjøpe carbon frontleppe, også kjøpe GS-concave felger i 19 x10" bak og 19x8.5" foran med 265 fram og 235 dekk bak. tror dette vil se bra ut, samtidig tenker jeg å bytte farge på trunk lip spoileren jeg har på bagasjeluken til carbon, også cabron speil. tenkte også kjøpe lambodører hvis det er mulig. skal også senke bilen etter vinteren, til justerbare senkesett, så bilen skal ligge rett over dekka bilen. kommer til å bli grisefeit tenker jeg, hva tenker du/dere folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Lambodører var litt og ta av:p men likte noen av planene, syns du skal droppe Carbon og beholde bilen i hvit:) siden du ikke har svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 det kan bli det faktisk, litt for mye, ja han kunne foliere bilen med sort tak, men det hadde ikke blitt så fint, for han måtte skjøta pga linjene på taket.. så da tok jeg taket hvitt også, ja jeg skal kjøpe felgene neste mnd, så jeg gleder meg veldig til det så får jeg ta resten senere, man blir jo aldri ferdig med bilen, alltid noe nytt som dukker opp av planer, huff, bil er ikke akkurat billig hobby! men vi lever bare engang, så hvorfor ikke nyte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Sant så sant. Skal legge ut bilen min så snart jeg får tatt bilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 gjør det, det blir spennede å se bilen og bildene, siden du er så anonym på hva slags bil du har hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ble veldig bra i hvit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bessi90 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Tusen takk for det reef89 er veldig fornöyd selv også, som den vekket oppmerksomhet i gatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Bessi joo, hehe Endelig har du fått bilen din ut her! Ble helt rå må få tatt noen bilder sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå