Gå til innhold

BMW E93 2007 320D 177HK

bessi90
 Share

Anbefalte innlegg

Hei bmw fans, har nylig foliert bilen min til hvit glans, hva synes dere? har også samtidig sotet alle ruter i lyseste type. Org argen er Le mans blå,

alt ustyr i denne bilen,

keyless go

navi pro

hifi prologic 7

el innfellbare speil

M-sport ut/innvendig

skinn

talestyring

el seter M/memory

sportsstoler,

pdc foran og bak

lyspakke

+++

har også ettermontert trunk lip spoiler, liten detalj som gjør så mye :)

En bil det ikke er mange av på markedet hvertfall :) vurderer å selge den snart, så bare ta kontakt for å få en ekstra fin sommer :)

uxa8a0fmb20602huqho7.jpg

lfby3thklvomkk17yfjz.jpg

x56hxdd5w5nkw8vf6i8m.jpg

5vx7mu5bii8zymbdiusk.jpg

tjggzpwskh105g5simwa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det "bareformoroskyld", det bør du absolutt gjøre, hva slags bil har du?

mine planer er å kjøpe carbon frontleppe, også kjøpe GS-concave felger i 19 x10" bak og 19x8.5" foran med 265 fram og 235 dekk bak. tror dette vil se bra ut, samtidig tenker jeg å bytte farge på trunk lip spoileren jeg har på bagasjeluken til carbon, også cabron speil. tenkte også kjøpe lambodører hvis det er mulig. skal også senke bilen etter vinteren, til justerbare senkesett, så bilen skal ligge rett over dekka bilen. kommer til å bli grisefeit tenker jeg, hva tenker du/dere folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan bli det faktisk, litt for mye, ja han kunne foliere bilen med sort tak, men det hadde ikke blitt så fint, for han måtte skjøta pga linjene på taket.. så da tok jeg taket hvitt også, ja jeg skal kjøpe felgene neste mnd, så jeg gleder meg veldig til det :) så får jeg ta resten senere, man blir jo aldri ferdig med bilen, alltid noe nytt som dukker opp av planer, huff, bil er ikke akkurat billig hobby! men vi lever bare engang, så hvorfor ikke nyte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...