Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aner du om det er mye jobb å ta ut kassen? Har tilgang på verksted, men må betale litt leie osv.

Fremdørene skal være ganske bra, jeg skal ta bilder i morgen og legge ut priser:) Det er generelt lite rust på bilen.

Skrevet

Pris for lykteglassene bak? Vet du om rattet passer til 98 mod som ikke har varme i ratt opprinnelig? Ser ut som ditt ratt har denne funksjonen. Bor selv i Ålesund. Har du flere E39 deler ellers?

Skrevet
Pris for lykteglassene bak? Vet du om rattet passer til 98 mod som ikke har varme i ratt opprinnelig? Ser ut som ditt ratt har denne funksjonen. Bor selv i Ålesund. Har du flere E39 deler ellers?

Heisann. Rattet har ikke varme nei. Min er en sen 97 modell så tror det skal passe! Har jo denne bilen og får inn enda en delebil snart. Lyktene bak er org. hella. De går for 900,-

Skrevet

Heisann. Rattet har ikke varme nei. Min er en sen 97 modell så tror det skal passe! Har jo denne bilen og får inn enda en delebil snart. Lyktene bak er org. hella. De går for 900,-

Ok,da var det jeg som såg feil. Er selvsagt knapp for luftsirkulasjon i bil. Så da er det samme ratt som jeg har allerede.

Ok. Ser etter skinnseter fremme,viftemotstand til klimaanlegget,koppholdere bak og dørsider i sort skinn. Ser også etter hvit blink fremme og sideblink.

Skrevet
Har motoren enda ja. Er vel rundt 2000,- eller noe for den..

Hvilken stand er motoren i, og hvor i Norge holder du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...