Aroid Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Har du noen kanaler som er så sei rust fri? Pris? Jeg bor på skodje.
LK Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg avtalte med deg for en god stund siden at du skulle sende bilder av forskjermer og koffertlokk i cossmossvart,men har ikke hørt noe mer. Har du dette enda?
Parts24 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Kun baksete? Tenkte 2500,- for alle setene. Fremsetene er veldig bra.
Parts24 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Jeg avtalte med deg for en god stund siden at du skulle sende bilder av forskjermer og koffertlokk i cossmossvart,men har ikke hørt noe mer.Har du dette enda? Ja det har jeg, skal ha meg en økt på bilen i morgen så da kan du få bilder!
TheMaa Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Selger du motor og rele til takluka? Isåfall kan du sende meg bilde av kontaktene til releet?
opeth84 Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Pris for lykteglassene bak? Vet du om rattet passer til 98 mod som ikke har varme i ratt opprinnelig? Ser ut som ditt ratt har denne funksjonen. Bor selv i Ålesund. Har du flere E39 deler ellers? Heisann. Rattet har ikke varme nei. Min er en sen 97 modell så tror det skal passe! Har jo denne bilen og får inn enda en delebil snart. Lyktene bak er org. hella. De går for 900,- Ok, gi meg gjerne et pip når du har fått inn. Ser etter diverse deler. Koppholdere bak, stoffmatter i sort eller grått, nakkestøtter i sort skinn til baksetet, dørsider i sort skinn og hvite lykter fremme og på siden. Ser også etter smoked baklykter eller lignende. Bor som sagt selv i Ålesund, så kan hente delene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå