KKise Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 I begynnelsen av juli 2012 kjøpte jeg en E46 320DAT. Den 2002mod og var gått 169.000, bra utstyrt (legger ut utstyrslista så fort jeg får rota meg til å hente den ut). Litt bilder fra annonsen: Det første jeg gjorde var å få ut treverket, handlet matt svarte lister og girkule fra E39 525d: Deretter fikk jeg på Supersport Black Evo: Litt div bilder fra i sommer: Lånte meg noen 18x8 ASA felger bare for å ha noe å kjøre på, og blei en liten shoot: Depo AE Hadde en liten hendelse nå nylig med strammehjul til multireima skjærte seg: Ellers: - Byttet ut alt av beysning til LED (såklart ikke i lykter på bilen da). - Tok service på bilen på 175.000km og monterte da samtidig blendekit for swirl-flaps. - Sotefilm på alle lykter minus frontlykter - Tatt av takrails - Depo linselykter med AE - Sorte nyrer Har vært å hentet meg style 63 felger jeg vil ha på til sommeren, tatt kantkjøringen på de så nå er de hele og pene. Bestilt: - 20mm spacere forran - 10mm spacere bak - 215/35-19 forran - 235/35-19 bak Bilde jeg knipsa her om dagen: Til uka sender jeg m-tech fanger og arqray replica frontleppe til lakkering. Ellers har jeg litt ting som surrer i bakhodet, men jeg har ikke bestemt meg helt enda. Har litt planer i bakhodet, så får se hva som skjer framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Veldig flott bil skulle hatt m front og sort vinyl lister innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Veldig flott bil skulle hatt m front og sort vinyl lister innvendig Takk for det! Mtech fronten blir sendt til lakk til uka sammen med Arqray replica frontleppe, så det er underveis Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Da har det skjedd litt igjen. Her på tirsdag som var fikk jeg montert dekk på felgene. Da kunne jeg ikke dy meg med å prøvemontere de på bilen, jeg så det at jeg egentlig bør klare meg med 8mm spacer bak. Men det er litt feigt å gi etter synes jeg (Angeleyes er IKKe blå, de er fortsatt LED hvite.) Samtidig med prøvemontering justerte jeg også ned høyda, og samtidig da fikk jeg bekreftet at en irriterende knirkelyd fra venstre side forran kom fra framdemperen. Venter på svar fra Parts And Retards/Supersport ang ny demper og garanti. Ellers har jeg handla inn litt diverse av jeg trenger. Det nye snøfallet satte jo en brå stopper for montering av sommerhjul, så ruller fortsatt på sure 16" vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 denne var råflott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fin bil, og dødsfete felger! Har slike på vei i posten selv, å lurer da på; dine også er 9x19 og 10x19? Hvor mye senk anslår du at har fremme og bak? Ble det _mye_ strekk med de dekkdimensjonene du har vrengt på? Jeg vurderte 235/35 fremme og 255/30 bak, men ser nå at jeg iallefall kan gå ned til 225/35 og 245/35 uten at det blir for drøyt. Billigere gummi også da! Mvh - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fin bil! Men synes ikke den passer x5 felgene, selg di til meg heller Heheh neida blir utrolig bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Fin bil! Men synes ikke den passer x5 felgene, selg di til meg heller Heheh neida blir utrolig bra dette Takk for det, og nei de beholder jeg nok selv Fin bil, og dødsfete felger! Har slike på vei i posten selv, å lurer da på; dine også er 9x19 og 10x19? Hvor mye senk anslår du at har fremme og bak? Ble det _mye_ strekk med de dekkdimensjonene du har vrengt på? Jeg vurderte 235/35 fremme og 255/30 bak, men ser nå at jeg iallefall kan gå ned til 225/35 og 245/35 uten at det blir for drøyt. Billigere gummi også da! Mvh - Bjørn De er 19x9 ET48 og 19x10 ET45. Forran MÅ du ha spacer for å gå klar av fjærbein og bak trenger du ikke spacer tror jeg, mulig bare noen mm.(Jeg har 20mm forran og 10mm bak) Jeg husker ikke original nav-bue avstand så kan ikke gi deg noe tall på det sånn i farta. Lavt er det Ja det blir jo noe strekk såklart, og om du ikke skal ha det veldig lavt så ser det dumt ut med mye strekk på dekka mener nå jeg, så tror ikke 225 og 245 er noen dum ide isåfall denne var råflott:) Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva slags film har du på baklyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva slags film har du på baklyktene ? "Smoke" sotefilm fra ebay. Lurer på om den der bare er 20%, jeg vil opp i 35% for å matche sideblink forran bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva slags film har du på baklyktene ? "Smoke" sotefilm fra ebay. Lurer på om den der bare er 20%, jeg vil opp i 35% for å matche sideblink forran bedre. Okei , er den ferdig kutta til lyktene å bare å ta på såpevann og dra ut eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva slags film har du på baklyktene ? "Smoke" sotefilm fra ebay. Lurer på om den der bare er 20%, jeg vil opp i 35% for å matche sideblink forran bedre. Okei , er den ferdig kutta til lyktene å bare å ta på såpevann og dra ut eller tar jeg feil ? Nei kjøper rull og kutter den selv bare Litt feit Zalovann blanding på spruteflaske og dra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Nei kjøper rull og kutter den selv bare Litt feit Zalovann blanding på spruteflaske og dra ut. Har du link til produktet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette blir pent kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå