gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 noen som kan svare på hvorfor tråden min ble stengt? la bare ut en annen bil jeg hadde kjøpt i riktig kategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Sikkert pga Audi da vettu? Nei jeg aner ikke, tråden spora jo litt av der til en diskusjonstråd med Audi Vs BMW. Er ikke så greit . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 hmmm, ja, jeg følte meg ikke truffet av noen kommentarer ihvertfall smaken er som baken delt i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Ser ut til at noen har reagert svært raskt når tråden sporet av. Flere andre diskusjonsfora har vært plaget av tråder som stadig sporer av - om og om og om igjen. Deretter blir noen sinte over at tråden glir ut, personangrep følger og tilslutt blir noen utestengt. Det ser ut til at bimmers.no ønsker å unngå en slik utvikling. Gjemt godt bort i tulletråden fant jeg dette: I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse. Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder. Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da. Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 burde heller slettet innleggene som plager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg