Gå til innhold

BMW Z-Treff #Lørdag 30. Mars Påskeaften!#


Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Haha. Skal se hva vi får til :D

Noen som har noe konkret dato som de ønsker? Jeg skal greie alle datoene jeg har fåreslått, men ønsker helst en av disse to:

Lørdag 30. mars Påskeaften

Søndag 31. mars 1. påskedag (Helligdag)

Jeg kan sette opp en avstemming, men er vel like greit å skrive hva som er ønsket? Eller.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen innvendinger om hvilken dag som passer best? Hvis ikke så foreslår jeg å sette opp Lørdag. Da har vi vertfall et utgangspunkt. Og så kan vi ta det fra der.

Hva tenker dere? Kan jeg sette opp Lørdag som den store dagen? :beer:

Lørdag 30. Mars Påskeaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å bare sette en dato og så får den bli modifisert etterhvert.

Ja, det tror jeg også Lasse! Da setter jeg opp lørdag 30. Mars (Påskeaften) som dato for treffet.

Håper dere har annledning til å komme. Jeg kan også trenge litt hjelp til å finne en fornuftig rute å kjøre. Vi må jo kjøre et lite stykke hvist vi først greier å samle en gjeng. (Første gang jeg prøver meg på noe treff av noe slag, og så er det jo ikke flust med Zer. Så er ikke det letteste å få til. Men fant ut at det vertfall var verdt et forsøk. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev i org teksten var gamleveien til Voss, men det er lenge siden jeg har kjørt der. (Meg og høvdingen øvelseskjørte sist jeg var der :mrgreen: ) Husker ikke hvordan dekket er.. Men kan alltids ta en rekonoserings tur å sjekke :D Hehe.

Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen alternativer. Turer på rett under 4 timer til rett over 5 estimert tid. :D Men komtil å tenke på at det sikkert er snø på Dale osv i påsken... Muligens best å holde seg langs kysten? :-k

https://maps.google.no/maps?saddr=Sentrum,+Bergen&daddr=Romarheim+to:Dale,+Vaksdal+to:Os%C3%B8yro+to:Sentrum,+Bergen&hl=no&ie=UTF8&ll=60.514047,6.069946&spn=0.724626,2.705383&sll=60.737098,5.636544&sspn=0.011244,0.042272&geocode=FW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ%3BFaGkngMd2x9WACmjPOQZx6Y9RjERzwfIquRcnQ%3BFYKHnAMdydJYACmF7dYzca49RjHeN6-bJXPORg%3BFS1VlgMdC19TACmHuMtG0lg8RjG1r33jfr8Nvw%3BFW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ&oq=romarheim&mra=ls&t=m&z=9

https://maps.google.no/maps?saddr=Sentrum,+Bergen&daddr=Bergsvatnet,+Vaksdal+to:Granvin+to:Os%C3%B8yro+to:Sentrum,+Bergen&hl=no&ie=UTF8&sll=60.4101,6.019106&sspn=0.726957,2.705383&geocode=FW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ%3BFRYPnAMd_ppbAClVgN_xibY9RjGibYN3bmXP4Q%3BFSyGmwMds4dmACkV0wCfIHk-RjHMl6VvghL6vA%3BFS1VlgMdC19TACmHuMtG0lg8RjG1r33jfr8Nvw%3BFW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ&oq=bergen+se&mra=ls&t=m&z=9

https://maps.google.no/maps?saddr=Sentrum,+Bergen&daddr=Bergsvatnet,+Vaksdal+to:Granvin+to:Norheimsund+to:Sentrum,+Bergen&hl=no&ll=60.426733,5.674438&spn=0.363285,1.352692&sll=60.515399,6.017761&sspn=0.724596,2.705383&geocode=FW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ%3BFRYPnAMd_ppbAClVgN_xibY9RjGibYN3bmXP4Q%3BFSyGmwMds4dmACkV0wCfIHk-RjHMl6VvghL6vA%3BFccvmQMdY8ZdACnnoTqSbjQ8RjF3LrCYKytTYg%3BFW9_mQMd-DVRACnTFzM7pP48RjH5R6-nnNGDBQ&oq=norheimsund&mra=ls&t=m&z=10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, se denne ruten! 13mil 2 timer 46 min.

https://maps.google.no/maps?saddr=Minde ... 6&t=m&z=10

90kz7sd4uxt82zyes1p0.jpg

Her holder vi oss i lavlandet. Gode muligheter til å korte ned turen hvis dette skulle bli nødvendig. Og ellers en fin rute med mye "sideveier" kombinert med litt motorvei crusing. Og med enkle grep kan vi forandre ruten til det som måtte være ønsket. :headbang:

Eller forstår jeg det slik at Stian (SV90) og Lasse (LasseEllingsen) er klar. Men det jeg lurer på er om det er noen andre som har planer om å stille. Dette kan bli fantastisk morro, men det kommer litt ann på dere og oppmøte. Hvis dere skriver at dere stiller så kan det fort tenkes at det har en positiv effekt og at flere hiver seg med. Så det er ikke noe å stusse på. 8)

mo3ux5x2ofneyqv79oso.jpg

vkpp16bnstz6xy830fuh.jpg

Lokkebilder :mrgreen::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet i Juni du tenker på da sant? Skal tenke på det. Men det er jo rett før Modball braker løs. Og e-30meet også. Så tviler på at jeg skal oppover der.

Fint at du sier ifra vertfall Stig.

Jeg får vel ta meg en cruserunde selv da :D hehe. Så kan dere bare være vansklig. Men når det passer for så få så kan vi heller utsette. Tror det kan være like greit. Og så kan vi heller prøve å få litt gang i sommer/seinsommer. Så kan jeg vertfall teste ruten å se om den kan duge til en annen gang. :lol:

Men jeg lar siden stå litt til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...