Adrian320 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Min første BMW (!) Kjøpte den høsten 2012. Modell : BMW 320i e46 1998 Manuell. Chassiet rullet 209 000 og motoren gått 146 000 km:/ Utstyr (ifølge chassinr) : Code Description (interface) S226A Sports suspension settings S255A Sports leather steering wheel S273A BMW light-alloy wheel star spokes 43 S305A Remote control for central locking S320A Deleted, model lettering S354A Green windscreen, green shade band S403A Glass roof, electrical S411A Window lifts,electric,front/rear S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S534A Automatic air conditioning S640A Preparation f tel.installation universal S660A Radio BMW Reverse (C42) L801A National version Germany/Austria S863A Retailer Directory Europe Code Description (interface) S879A On-board vehicle literature German S915A Delete clear coat Code Description (interface) S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S832A Battery in luggage compartment Ting som skal gjøres/har gjort: *Nye speil *Ny front rute *Reparere skade på kanalen høyre side.... *Ny framskjerm på høyre siden *Nye sommer felger (M3, de som alle har:P ) *Coilovers *Polering *Kanskje en bakrutespoiler *Sorte nyrer *M-tech 2 Front, bakfanger og sideskjørt. *Byttet baklykter (LED) *Byttet frontlykter (Linser med xenon, AE og klart glass i blinklysene) *LED blinklys på sidene av bilen *LED i grøftelysene *LED skiltlys *Tonede ruter *SUB og kanskje nye høytalere i dørene. *Kjøpt diagnose programvare, Aktivere blink ved låsing og opplåsing av bil, US blinkers, auto låsing ved kjøring over 10 km/t Svimete meg klarte å kjøre i en mur en tidlig vinter morgen.... æsj..! Noe ris/ros/ideer? Vil gjerne høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer med e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 No begynner det å bli en stund.. Ting skjer! M-tech, sommerfelger og nye speil på plass! Fått fikset skader og noe rust... Men det er noe med fronten på bilen jeg ikke er helt fornøyd med.... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 pen bil ! vurdert og få sorte lister rundt dører? shadowline er tøft senk den og finn et passelig stuk, så blir den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Vinduslistene var då tatt av og lakket matt svart! Meget fornøyd med resultatet! Har justerbart senkesett i garasjen klar for montasje, men har hørt litt rundt og blitt fortalt at hvis jeg seker bilen og i ettertid bestemmer meg for å kjøpe 19" så kommer bilen til å "subbe" borti hjul buene når jeg har passasjerer med meg. Kjøpte også noen eyelids til bilen, men har ikke montert de enda, usikker på om jeg gidder... Er det forresten noe måte å gi motoren noen ekstra ponnier utene store ombygginger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Vinduslistene var då tatt av og lakket matt svart! Meget fornøyd med resultatet! [ Bilde ] Har justerbart senkesett i garasjen klar for montasje, men har hørt litt rundt og blitt fortalt at hvis jeg seker bilen og i ettertid bestemmer meg for å kjøpe 19" så kommer bilen til å "subbe" borti hjul buene når jeg har passasjerer med meg. Kjøpte også noen eyelids til bilen, men har ikke montert de enda, usikker på om jeg gidder... Er det forresten noe måte å gi motoren noen ekstra ponnier utene store ombygginger? perfekt! peeeent med sortmatt lister nå mangler du kun og fjerne de kremt.....stygge sideblinkersa du har, og sette på blanke ang.subbing kommer det helt ann på dekk dimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Når jeg hadde mitt lille uhell i vinter så strøk mine blanke blinklys med, så derfor de orginale fant veien tilbake... Burde kanskje kjøpe nye:D Tenkte på 265/30 på 19 bak og litt smalere framme. Hvor mye tror du jeg kan senke med disse dimmensjonene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 jeg hadde satsa på 245/30/19 bak og 225/30/19 framme syns dekkstrekk er pent http://images.bilder-speicher.de/show.p ... 1320849202 her er 245/30/19 på dine hjul ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ja, dekkstrekk er litt tøft! men er litt redd for å subbe mye, om jeg senker den da.. Har ofte folk som sitter på og da er det litt kjipt å subbe for mye :/ Men igjen så er det mye stiligere med 19" enn mine 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 subbing er en sjarm det hehe.. foresten, hva tetta du hullet til antenna med på taket?? har en slik antenne sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Jo, kanskje det:P Jeg har ikke fjernet antenne, kan se slik ut på bildene ser jeg:P men det stikker opp der som en liten kvise.... Har kjøpt en haifinne som skal dekke over, men litt tiltak å sette den på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 ååå! såg ut som du hadde fjerna den, haifinne ser absolutt ikke bra ut på e36 i mine øyne, men derimot på e46 er det pent! får se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ja:) Men du kan sikkert sparkle igjen hullet da. Men blir litt arbeid med lakking og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian320 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ser kanskje at en grundig polerings runde hadde gjort seg! Bak skjermen er polert og døren er ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå