hagglins Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg lurer på om noen andre har vært borti lignende problem som jeg har fått med min BWM for tiden. For ca. 2 måneder siden så havnet jeg i grøfta med med bilen, jeg ødela radiator, multireim og fangeren på bilen, etter att dette var reparert og jeg fikk bilen oppe å gå igjen så fikk jeg etterhvert litt problematikk med giringen på bilen. den reagerer ikke like fort på giringen, spesielt ikke når jeg har slakket av ved ett kryss f.eks og skal begynne å gi gass igjen. Da hender det att den bare står i nøytral en stund slik att jeg bare får turtall men ingen drivkraft. Den bruker å runde ca. 3 - 3500 omdreininger før jeg får følgende melding "Trans failsafe Prog" også går den i gir igjen. Jeg kjører en 1996 523iA. motoren er gådd ca. 260.000 bare for info. Blir veldig takknemmelig for svar og alt kan være til nytte.
Joachim Fjeld Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 ABS sesnsorer, vanos kødder til kamtidene (?), kamsensor.
Alpejohn Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Ta en diagnose først og fremst, kan jo være som Z1 sier, at den har mistet olje, og da vil den ikke funke slik den skal..
hagglins Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Vet ikke om jeg mistet noe gear olje, men jeg tror ikke det. Jeg regner med att jeg må til ett anerkjent verksted for å få en slik diagnose eller?
Alpejohn Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 De fleste verksteder gjør vel slikt. Eller om det er noen der du bor som kan fikse det for deg. Er mange her på forumet rundt i norge som har utstyr selv. Meg selv inkludert. Bør kanskje få sjekket oljenivå etterpå også.. Er ikke bra at det er for lite olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå