Gå til innhold

Angeleyes på E46 facelif sedan (xenon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld folkens!

Kjøpte noen angeleyes online tidligere i høst som visstnok skulle passe på min modell.

(2003mod E46 facelift-sedan med xenonlys).

Dette viste seg da og bare være tull og den svarte "skjermen" inni lyktene kom bare i veien og ingenting passet skikkelig og alt så bare rævva ut... :oo: Så for meg at jeg måtte bruke 100 år på diverse tilpasninger og jallaløsninger for å få dette til å se normalt ut og ga opp hele prosjektet da jeg i sinne røska ringene av lykta og rasserte de.

Nå lurer jeg på om noen har en dirktelink til meg på angeleyes som faktisk kun er "plug-and-play" på disse lyktene, eller om det faktisk ER en del tilpasninger som må til.

Takker for svar! :)

Skrevet
Tror disse skal fungere. Er ikke 100 % sikker om disse passer, men jeg har nettopp kjøpt slike,

og jeg har også xenon. Det oppgis i annonsen at det er for

"BMW E46 3 series: sedan/touring with PROJECTORS '98-'05 with factory equipped HID xenon headlights", og det stemmer vell?

http://www.ebay.com/itm/180950603810?ss ... 1439.l2649

Det skal vel stemme ut ifra hva som står, er fortsatt litt skeptisk på monteringen av ringer rundt xenon-lykta, da det er lite kontaktflate der siden den skrår innover og ikke har et "vannrett-flatt" område å feste ringen på. Det hadde vært helt enormt om du hadde kontaktet meg når du eventuelt har fått på ringene og gitt meg en liten pekepinn på om de passer skikkelig eller ikke :)

• 10 months later...
Skrevet

Husker ikke helt hvordan ddt er koblet opp, men det følger med koblingsskjema når du kjøper ringene :-)

Mener jeg kobla via plusspolen og jordingspunktet i motorrommet og lyset under hanskerommet i fotbrønnen for å få de på nøkkelen

Skrevet

Man må ha dioder på kabelen som går inn på lyset i fotbrønnen slik at cupelyset ikke står på når ringene står på under kjøring :P diodene gjør at strømmen kun kan gå en vei gjennom kabelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...