Hawkon88 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg ble også stoppet pga senkesett og feil dekkdimensjon, da gikk fyren bare en runde rundt bilen for å se at høyden var rett- sjekket vognkortet og at jeg hadde mønster i dekkene. Pass på at du ikke skal betale for en slik test. Det er kun ved ombygging/godkjenning det koster penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Er da bare å fikse understellet å ta turen... selv tok jeg turen på biltilsynet med 3.5l på en orginal 520.... han glodde leeeenge på motoren ,men eneste komentaren jeg fikk var "var frisk til å være 2liter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Haha Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg ville venta med å oppsøke de til du får en purring i posten. Jeg fikk mangellapp på senke sett, etter tekniskkontroll langs veien. Når jeg kom opp på biltilsynet med tüv-papirer og gjort firehjulskontroll. Så viste det seg at de ikke hadde noe mangel på bilen min i datasystemet. Men fikk det jo inn i vognkortet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg ville venta med å oppsøke de til du får en purring i posten. Jeg fikk mangellapp på senke sett, etter tekniskkontroll langs veien. Når jeg kom opp på biltilsynet med tüv-papirer og gjort firehjulskontroll. Så viste det seg at de ikke hadde noe mangel på bilen min i datasystemet. Men fikk det jo inn i vognkortet da. Hehe satse på jeg er like heldig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Du har ingenting å tape på å prøve hvertfall!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå