Gå til innhold

FaceLift lykt insats bmw e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte et par hella facelift frontlykter for en god stund tilbake og monterte xenon i dem, men nå skal jeg godkjenne senkesettet på bilen og trenger noen Innsatser som holder H7 pærer. jeg har vært på GS Bildeler og Jæger, men ingen kunne hjelpe meg. Er det noen som har hatt samme problem og som eventuelt har en løsning?

Skrevet

Er du sikker på at de faktisk bryr seg om slikt da?

På EU kontroll på min bil så sjekker de kun høyden på lyset om det ser ut som det er feil, ellers ingen spørsmål.

Når jeg hadde min bil på godkjenning av senkesett så var det ingen sjekk av høyderegulering av xenon eller i nærheten. Så lenge jeg hadde papirer på at lysjustering var utført var alt OK.

• 3 months later...
Skrevet
Er du sikker på at de faktisk bryr seg om slikt da?

På EU kontroll på min bil så sjekker de kun høyden på lyset om det ser ut som det er feil, ellers ingen spørsmål.

Når jeg hadde min bil på godkjenning av senkesett så var det ingen sjekk av høyderegulering av xenon eller i nærheten. Så lenge jeg hadde papirer på at lysjustering var utført var alt OK.

litt gammelt svar med ja de var helt nazi på det med høydejustering og diverse. sikkert på grunn av at de ikke fant noe annet "feil" på bilen sånn at ikke godkjenningen skulle gå igjennom første gang.

men nå er alt på stell i vognkortet.

vel og merke på trafikkstasjonen i bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...