bmwe12 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Lurer hva slags pris jeg kan selge bilen for.Bilen er godkjent ombygd fra 518 til 535 som er skrevet i vognkortet.Litt rust i dører men er ingen lite rust under bilen.Motor er i veldig bra stand,felger er type alpina.Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Et sted mellom 25000-150000 vil jeg anta. Det er ikke lett å si basert på denne informasjonen. Gode bilder og en god beskrivelse, så vil det nok være lettere for folk å mene noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Et sted mellom 25000-150000 vil jeg anta. Det er ikke lett å si basert på denne informasjonen. He-he, omtrent spot-on den summen jeg så for meg - selv om rusten i dørene kan skape vansker. Omtrent umulig å si, siden E12 535i var en modell med begrenset produksjon, og det derfor er få originalbiler å sammenligne med prismessig. Markedet for en slik bil vil være begrenset, så god teknisk og kosmetisk tilstand vil være avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe12 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=40483240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hadde sterkt vurdert og fjerne vingen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40483240 Link som ikke kommer inn til redigering av annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Den ser ut til å ha et svært flott interiør. Men eksteriøret trekker veldig mye ned for meg. Vingen, de sotede rutene, stripene, lyktesenkerne og lakken som flasser av alle kromlistene gir den et shabby og litt harry preg. Det hele skriker litt "ungdomsbil." Skulle jeg kjøpt denne ville jeg påregnet gjennomgang og opplakkering av karosseriet og en del påkost i nye kromdeler (hvis det ikke går an å redde de som er på bilen). Jeg vurderer pris til et sted mellom 30-40 000kr. Er du forresten sikker på at det er Alpina-felger? Jeg har ikke sett de i slikt design før. Det ligner mer på Melber/Mahle/BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ser ut som rial basketweave felger med alpina senterkopp. Ta kontakt, om du skal selge bilen i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå