dolefifi Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Som topic sier. Vet ikke hva som er galt, har sjekket sikringer i bagasjerom og hanskerom samt sikringen bak cd-spilleren. Alle disse er ok Displayet lyser og viser klokken,kan til og med stille inn klokke og dato. Men den vil ikke på uansett,begynner å bli veldig frustert her, så hvis noen har noen tips så mottas de med takk (radio og spiller er business uten dsp og cd-veksler)
todleif Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Velkommen til forumet Er ein eigen bilstereodel her. Er vist ofte feil med radiomodulen.
kabeldeigen Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Prøv å koble av batteriet i 20 min...Både + og - kabel..
huldra66 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Som topic sier.Vet ikke hva som er galt, har sjekket sikringer i bagasjerom og hanskerom samt sikringen bak cd-spilleren. Alle disse er ok Displayet lyser og viser klokken,kan til og med stille inn klokke og dato. Men den vil ikke på uansett,begynner å bli veldig frustert her, så hvis noen har noen tips så mottas de med takk (radio og spiller er business uten dsp og cd-veksler) har du andre elektriske feil ? på lys , kupelys , sminkespeil lys? I tilfelle så kan det være tenningslåsen
dolefifi Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 har ingen andre feil signaler alt funker.... har prøvd å koble av betteri,men hjalp lite dette også
bjalle Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Har du radiomodul for navigasjon bak i kofferten, for eks bm24 så pleier de å svikte etter 10-12 år.Pleier å begynne med at lyden kommer og går,spesiellt på humpete vei.Radioen du har(business)varer nok heller ikke evig,er nok enkelt og greit defekt.
Otis Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Ha! Bjalle har nettopp diagnostisert min feil Det er nemlig 100% perfekt beskrevet for min egen feil. Takk skal du ha bjalle
dolefifi Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 har vært å kjøpt iso overgang nå,får hive inn en uorginal radio og se om den virker.......
dolefifi Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Da har jeg prøvd med uoriginal spiller og denne funket som bare det Det var faktisk ikke værre enn at orginal spilleren var ødelagt Takk for gode tips,blir mye lesing på dette forumet fremover!! Navigasjon fra ebay er bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå