morten.2 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Er det noen her som har vært borti det samme? Skulle ut en tur i går,da lyste alle disse lysene i instrumentene. Må vel kanskje en diagnose til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Ta diagnose, garantert en eller flere abs følere som er ødelagt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg var inne på samme tanken,men lyser brekklampa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Ja også funker ikke antispinn, antiskrens og abs'en. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ok,jeg har ikke vært borti at brekklampa lyser gr ABS føler. Da får jeg ta fram multimeteret og ohme litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Det gjorde min, jeg hadde tre defekte følere på min for tre måneder siden. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ok. Takker for tips. Jeg skal ta en målerunde på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Har vært borti at dette har skjedd på bilen min også. Men der kom det bort av seg selv et par ganger og en annen gang var det bare å starte på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Fungerer speedometeret da? Det blir hentet fra venstre sensor bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Ja. speedo virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Tok en målerunde i dag. Bakre høyre føler var def,så nå er ny bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hvor gammel er bilen? Blått eller grått stikk på følerne? sent by me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 99mod 320d Grå tror jeg di var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Da var det ordnet. Ny sensor på Høyre bakhjul så slokka lysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ok,jeg har ikke vært borti at brekklampa lyser gr ABS føler.Da får jeg ta fram multimeteret og ohme litt. Hei ett lite spørsmål når du bruker multimeteret, hvor mye ohm har du på innstilling på multimeteret. Og hvilke verdier får du opp for å konkludere med at sensoren fungerer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå