staashe Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Nei, det er faktisk Biltema sin Den som heter røykfarget. Den andre er matt, noe jeg absolutt ikke vil pga. ser skitten ut Filmen kosta nesten ingenting og var veldig grei å jobbe med. Vaska lyktene, gikk over med en god dæsj hjembrent, og brukte deretter vanlig såpevann Så var det bare å legge filmen på, bruke hårføner og skvise ut luftboblene. Veldig grei "mod" om man har lite å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Tok noen bilder med GoProen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Dette ser bra ut, Stian ! Photoshoot en dag når min er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Var i Trondheim på hestestevne med fruen og fikk dermed testkjørt den nye dynamoen og hjullageret. Visste ikke at hjullageret bak skulle være så kronglete og vanskelig å skifte, så jeg sendte bilen inn for å bytte den. Da jeg begynte å kjøre, ramlet bremsebåndet (Handbrekket) av i fart og jeg ble dermed uten brekk! Verkstedet prøvde å snakke seg bort, men min kjære nabo er sjef der, så det fikset vi heldigvis UTEN problemer Mens jeg var i Trondheim, fikk jeg den gode beskjeden om at tåkelyktene lå å ventet på meg hjemme, som er montert og folièrt på bilde nr.2 Nå gjenstår SENK og eu-godkjenning, så begynner den å ta form Spotta forresten en strøken 2004 E46 330D Sedan i dag på Mo Noen som vet om den heldige eieren? Du har jo byttet fra org fangeren som har h11 pæresokkel i grøftelysa, til m fangeren som har hb4 sokkel. Hvordan byttet du dette? Loddet på ny sokkel? Hang seg opp litt så ble postet 2 ganger ser jeg beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Hoy hoy! Lenge siden sist, men det har ikke stått helt stille. På grunn av chippinga (?) Har slangen fra EGR til IC revnet. Denne ble byttet ut med skikkelig silikon slange! Nye interiørlister er kjøpt, armlen i skinn og anlegg fra Rockford Fosgate. Har byttet ut pærene i grøftlys til sterke LED pærer med linse, noe som funket veldig bra! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Oppdateringer kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Her er noen bilder av bilen per i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Finfin e46!!! men liker ikke M merket på bakluka de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Var skeptisk selv, men fant ut at det var M3 logo jeg ikke liker på ikke-M3 3 serier Mtech is happening, så derfor syns jeg den ga bilen en liten fin detalj, da den også er hvit, gråsølv og svart Nå er bilen inne på KAR bilskade for takst. 79 års gammel gubbe som rygga rett i meg i siden, da jeg holdt på å passere. Etter mye krangling, og flere vitner på min side, innså gubben at det er han som rygger som har skylda Det ble noen riper og knekt feste til bakfangeren bak på passasjersiden. 8300,- lyder taksten på. Lurer på å ta ut de penga for så å fikse selv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Har du bildet av skaden ?? Nysgjerrig skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ble ikke så ille, men irriterende! Heldigvis bare plast og noen riper langs hjulbue og bakdør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Jaja, da får du hvertfall tatt rusta også Se det positive i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 UPDATE! Skaden som oppsto i sommer ble rettet opp og lakkert. De tok samtidig rusten (det lille som var) ved tanklokket. Nye vinterdekk med pigg er bestilt og ventes til uka. Har fått ny bolig på landet, så trenger piggen nå Vinterfelgene har opp igjennom sine år, fått sine sår og jeg har derfor pusset ned skadene og plastidippet dem med svart base med gunmetal metallic over. Ble hvertfall ikke værre Ellers har bilen fått grundig polering utvendig og shinings innvendig. Lakken ble først renset, polert, vokset og lagt på lakkforsegling. Nyrene fikk seg en runde med chrome-polish, noe som funket overaskende bra! Vinduer behandlet med rain-X og innvendige lakkerte lister fikk samme runde som lakken utvendig. Fikk også en pakke fra Chemical Guys med Stripper Scent. Denne falt i god smak Lukter himmelsk. Bimmer fan og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Meget pen bil! Den ligner sikkelig på min gamle e46 sedan som var ganske så lik din! Fine oppdateringer, mtech bakfanger hadde nok gjort seg litt her! og noen skiltholdere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå